المحادثة بين abdokh و برنسيسة
عرض رسائل الزوار 1 إلى 4 من 4
  1. abdokh
    17-01-2009 01:42 PM
    abdokh
    السلام عليكم يا اخت برنسيسه
    انا فرحت قوى لما عرفت انك ها تدرسى الاياتا اوفتا والحمد لله ان ها يكون فى حد يقدم العون لينا عندما نلتحق بهذا الكورس
  2. برنسيسة
    19-10-2008 09:47 PM
    برنسيسة
    مشكور ياعبدالله ع الرد بس ربنا يستر بجد انا مرعوبة بعد كل دة ملاقيش الشركة الي تناسبني وخاصة اني خلاص دماغي قفلت علي الشغل فشرك طيران وليست اي شركة سياحية والسلام وياريتك توضحلي انا والي لسة بيخطوا خطاويهم الاولي فالمجال دة الراتب هيكون كام وطبعا انت عندك خلفية لانك فصميم المجال انا جايلي شغل فمصر للطيران بس الراتي حوالي 550 يرضيك كدة يعني اهز طولي كل يوم رايحة جاية ع كدة
  3. برنسيسة
    18-10-2008 09:03 PM
    برنسيسة
    هاي انا بصراحة مش عارفة انطق اسمك ياريت توضح وبالنسبة للسستم انا هبتدي فية الاسبوع الجاي بمكتب قصر النيل لاني كنت خلاص هروح مكتب المطار بس لاقيت الاخ عربي يقول انة مافيهوش شغل ومتعة وتركيب رحلات وكدة يعني فحبيت ادور ع الشقي والاثارة فحجزت لنفسي فقصر النيل وشهادات الاياتا خلاص ع وشك بس المدايقني اني بعد ما لميت زمايلي واتفقنا ع الاتصال بسي جورج الموضوع وقف ع العموم احنا نخلص حاجة حاجة واللة ولي التوفيق
  4. برنسيسة
    16-10-2008 04:37 AM
    برنسيسة
    اية الي بيحصل اكيد حصل سؤء فهم فالحكاية المهم انا لميت الناس وحصل الي حصل وبعدين لمين الشكر

الساعة الآن 12:27 AM.