المحادثة بين omnia_am و iatainstructor
عرض رسائل الزوار 1 إلى 6 من 6
  1. iatainstructor
    30-10-2009 07:28 PM
    iatainstructor
    ربنا يوفقك
  2. omnia_am
    29-10-2009 09:41 PM
    omnia_am
    جزاك الله كل خير فعلا على اهتمامك و ردك

انا الحمد لله رحت فعلا انهارده و حجزت فى الاكاديميه و كنت لسه قلقانة برده بس كلامك طمنى فعلا ... و ربنا يعملنا اللى فيه الخير جميعا و يوفقنا

متشكرة ليك فعلا و يا ريت اعرف ارد الجميل.... شوف :)... لو عايز اي حاجة فى الاثار اليوناني او الرومانى انا تحت امرك :)

و شكرا مرة تانيه
  3. iatainstructor
    29-10-2009 03:42 PM
    iatainstructor
    بصى يا امنية
    انتى عندك 3 اختيارات
    1 كورس مصر للطيران و دة نظرى
    2 كورس الاكاديمية و دة عملى على السيستم
    3 كورس الاياتا و دة ممكن تاخدية بعدين لانة صعب شوية و محتاج منك شوية خبرة و مكلف

يبقى احسن حاجة كورس الاكاديمية لانة حيخليكة تعرفى تشتغلى و بعد كدة نبقى نشوف كورس الاياتا
  4. omnia_am
    28-10-2009 10:17 PM
    omnia_am
    متشكرة جدا الف شكر بجد

انا بس كنت عايزة اخد كورس حجز تذاكر الطيران... و انا من اسكندرية... بس سألت فى مصر للطيران قالولى الكورس نظري... و لو عملى يبقى لازم يكون ليكي واسطة جامدة

قالولى اخد فى اكاديميه عندنا اسمها الاكاديميه البحرية فى ميامي....

و بعدها اسمع هنا عن شهادة الاياتا .... و انها احسن بكتير... بس انا اتلخبطت خالص و مش عارفه ابدأ منين... مش عايزة اخد اي حاجه و ابقى خسرت وقت و فلوس... عايزة ادخل على المفيد :)

الف شكر ليك و اسفة جدا ان كنت ازعجت حضرتك
  5. iatainstructor
    28-10-2009 08:59 PM
    iatainstructor
    sure omnia
    ask about everything u want to know
    waiting 4 your questions
  6. omnia_am
    27-10-2009 04:09 AM
    omnia_am
    السلام عليكم

كان عندي استفسارات كتير بخصوص كورسات حجز تذاكر الطيران و عايزة احجز و قدامي كذا مكان بس خايفه بعد ما اقدم و اخد الكورس الاقى انه مش كويس

ممكن بعد اذنك استفتسر من حضرتك اذا كان مفيش اي ازعاج

الساعة الآن 10:51 AM.