:: Flying Way ::

:: Flying Way :: (https://www.flyingway.com/vb/index.php)
-   ][.. اعلانات وظائف الضيافة الجوية وسلامة المقصورة ..][ (https://www.flyingway.com/vb/forumdisplay.php?f=118)
-   -   مصر للطيران تطلب تعيين مضيفات ومضيفين (https://www.flyingway.com/vb/showthread.php?t=77931)

mohamed Sabry 30-01-2010 02:03 AM

رد: مصر للطيران تطلب تعيين مضيفات ومضيفين

حتي لو كنتي ساكنه في إسكندريه بس عنوانك إللي في البطاقه هو في القاهره الكبري
ياريت نساعد بعض وبلاش تعقدوها علي بعض
وبجد إللي يقول كلمه في المنتدي هنا يبقه متأكد منها ........علشان ميشيلش زنب حد كان ممكن يقدم ويتقبل بس مقدمش علشان نصيحه مش صح.......من حد مش فاهم

heba magdy 30-01-2010 03:26 AM

إزيك يا إسلام و الله وحشنى كتير يارب تكون بخير ، و بجد ميرسى كتيررررررررر لكل أصدقاء المنتدى على المعلومات الكويسة دى ، بجد أنا بتمنى للكل التوفيق ، و يارب الكل يحقق أحلامه ،

eslam taher 30-01-2010 03:33 AM

ezayek ya heba .. u 2 .. kolo tamam hamdu lellah da3awatek ba2a plzzzzzzzzz i need it bgd awe...we rabena ma3aki ente kaman w ma3a kol el nas hena ya raaaaaaaaaaaaaaaaab el tawfee2 lel kol .....Amin

dark_eagle 30-01-2010 04:22 AM

شكرا يا باشا علي الخبر

dark_eagle 30-01-2010 04:40 AM

ممكن طيب سؤال رفيع انت جبت الاعلان دا منين انا جبت الاهرام نهارده ومكنش فيه حاجه ولا سايت الرابطه فيه حاجه

انت ليك حد ف المطار قلك عليه ولا هو نزل ف مكان تاني ؟

hagar 30-01-2010 12:02 PM

aiwa ya gma3a elli 3awz y2dm men elwlad w msh men cairo ya5od ay sha2a hena be esmo aw esm eldamen leeh tsbet eno a3ed feha w yroo7 ygeb estmara men el3abbaseia gamb elma7kama bezbt w y3ml elbeta2a bttla3 fe 3 days w be 70 gneh t2rebn w m7dsh ydy3 elforsa 3lshan sabab tafeh keda yalla rbna m3a elkol yarb

مايا شريف 30-01-2010 12:11 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed Sabry (المشاركة 856302)
حتي لو كنتي ساكنه في إسكندريه بس عنوانك إللي في البطاقه هو في القاهره الكبري
ياريت نساعد بعض وبلاش تعقدوها علي بعض
وبجد إللي يقول كلمه في المنتدي هنا يبقه متأكد منها ........علشان ميشيلش زنب حد كان ممكن يقدم ويتقبل بس مقدمش علشان نصيحه مش صح.......من حد مش فاهم

ازاى يكونوا من اليكس وهيكون مكتوب فى البطاقة القاهرة كمان مفيش حد بيقول نصيحة او معلومات لحد الا اذا كان فى حد طلبها منة تفتكر لو حد سالنى مش اقولة تجربتى واسكت بيتهيالى دة مش يبقى صح المفروض اقول تجربتى و واية الى حصل معاية امال المنتدى دة مفنتوح لية عشان كل واحد يحكى عن تجربتة الشخصية عن اى شركة وحضرتك لو تاخد بالك انا لما قولت لاى حد مش يروح طالما من اليكس هتلاقينى فى الاخر كمان بقول معاية رقم الفون بتاعهم عشان الكل يتاكد قبل مايروح بدل ما يروح من اليكس لكايرو وهو ممكن يتاكد بالفون مفيش تعقيد ولا حاجة زى ما حضرتك بتقول كلنا هنا بنساعد بعض ومش شرط انى اساعدك انى اقولك كل حاجة حلوة لا المفروض اقول الى حصل الحلو والوحش مفيش مجاملة هنا هنا فى تجارب بالحلو والوحش بتاعها بس وبيتهيالى عيب حضرتك تقول على حد بيساعد حد انة مش بيفهم معتقدش انة يكون جزاة كدة انة حد يقول علية مش بيفهم تقدر تقول مش يعرف ومش متاكد وحتى دة مينفعش يتقال مع حد حصلت معاة تجربة انا زمايلى راو تقريبا 10 فى باس دفعوا عشان اليوم دة 1500 جنية عشان يقدموا ومع هذا متقبلوش لانهم من اليكس ( شباب ) كلهم ولا عملوا ابلكيشن الا واحدة بس كانت مخلصة معتقدش انهم رايحين كدة من اليكس لكايرو عشان يقدموا واترفضوا ورجعوا تانى على الفاضى عشان هما مش فاهمين هى مش كيمياء هما طلعوا وهما قاعدين وقالوا ( هناخد شباب بس من القاهرة والجيزة والقليوبية ) فرجعوا زى ما جم ياريت حضرتك تاخد بالك من كلامك لانك غلطت لما قولت انى مش بفهم

hagar 30-01-2010 12:17 PM

hwa asdo ya maya en 3ndo 7al lelmwdo3 thxx leki enek msh 3iza tt3be elnas 3alfadi w thxx leeh eno 3ndo 7al kwaies matz3losh nafsoko

mohamed Sabry 30-01-2010 01:28 PM

حاولي تفهمي هم ليه بيعملوا كده............. لسبب بسيط جدا....عايزين يقللوا عدد المتقدمين بس لو حد يهمهم أو يعني من ولادهم هيقولوا يعمل زي ما بقولك بالظبط
كمان بالمناسبه دي مش أول مره يطلبوا بس من القاهره الكبري
دي كده كمان كويس جدا..........علشان في إعلانات تانيه كانوا بيطلبوا بس من القاهره فقط يعني جيزه وقليوبيه وحلوان مينفعوش يقدموا

كوكى كوكى 30-01-2010 01:41 PM

زى الفل يا صبرى وانتى يا مايا كلنا فاهمين انك قصدك تفدينا جزاكم الله كل خير

buffon851 30-01-2010 02:18 PM

استفسار يا جماعه من فضلكو هى لازم الصور الشخصية تكون بلبس فورمال ولا عادى ارجو سرعه الرد عشان لو كده انزل اتصور

مايا شريف 30-01-2010 02:35 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كوكى كوكى (المشاركة 856531)
زى الفل يا صبرى وانتى يا مايا كلنا فاهمين انك قصدك تفدينا جزاكم الله كل خير

ربنا يوفقك يا كوكى وتبقى احلى مضيفة فى كايرو كلها

mohamed Sabry 30-01-2010 02:39 PM

يا مايا ......... أكيد مش هيقبلوهم علشان هما قلوا إنهم من إسكندريه
بص لو قالوا إنهم من القاهره وزي ما قولتلك عملوا بطاقه فيها العنوان في القاهره والله هيخدوهم

الموضوع ده مش هياخد منهم أكتر من يوم
يروح لأي سمسار *** ويقولوه عايزين شقه علشان عايزين نغير الأقامه في البطاقه ما هيصدق وهيمضي معاهم عقد الإيجار و كمان بمبلغ مش كبير خالص لو يعني مش هيقيموا فيها بشكل فعلي ....يعني علي الورق بس

buffon851 30-01-2010 03:13 PM

يا جماعه حد يعبرنى

AHMED ELWAKIL 30-01-2010 03:35 PM

يا جماعة عايز حد يقولي علي خطوات تغيير محل الاقامة و الاوراق المطلوبة و و منبن و فبن و تاخد وقت اد اية . انا اصلا من اسكندرية و مأجر شقة في كايرو و عايز اعرف اغير محل اقامتي علي كايرو ازاي

روبين 30-01-2010 03:53 PM

يا جماعه حد يرد عليا بليييز

Maya1984 30-01-2010 04:22 PM

بليييييييييييييييييييز ممكن حد يرد عليا هما ممكن يقبلوا محجبات بليييييييييييييييييييز حد يرد عليا ضرورى

كوكى كوكى 30-01-2010 05:57 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مايا شريف (المشاركة 856551)
ربنا يوفقك يا كوكى وتبقى احلى مضيفة فى كايرو كلها

الله يكرمك يارب بالدعوه الحلوه دى يارب يوقفناااااااااااااااااا

كوكى كوكى 30-01-2010 05:58 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Maya1984 (المشاركة 856612)
بليييييييييييييييييييز ممكن حد يرد عليا هما ممكن يقبلوا محجبات بليييييييييييييييييييز حد يرد عليا ضرورى

لاء يا مايا للاسف مش بيقبلوا محجبات استنى بقي الخطوط السعوديه هى الى بتقبل الله يوفقك

Maya1984 30-01-2010 06:29 PM

شكرا جزيلا على الرد و ربنا يوفق الجميع ان شاء الله

روبين 30-01-2010 06:50 PM

وانا ياجماعه ليه مش عايزين تردوا عليا

محمد زيدان 86 30-01-2010 07:09 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة روبين (المشاركة 856198)
ياجماعه هو يوم تقديم الاوراق بيعملوا انترفيو وبيكون عباره عن ايه

لا بتودى الورق ويدوكى معاد امتحان الانجليش
وبعدها بتبدا الخطوات
لكن التقديم
هو مجرد تقديم فقط وبتاخدى ميعاد امتحان الانجليش
يارب تكون الاجابة واضحة وتحت امرك

hagar 30-01-2010 07:26 PM

buffon ela7san enk tlbes formal tb3n ,ahmed elwakel zai ma ana olt enta bta5od wasl elnoor aw eltelephone bta3 elsha2a eli hwa lazem ykoon be esmk aw esm eldamen leek eli hwa ur dad aw ur brother w bta5od beta2tk eladeema w btroo7 el3abbaseia gamb elma7kama btgeeb estmaret elbeta2a elmst3gla w btmlaha w bt2dmha w btetla3 ba3d 3 days yareet matdya3oosh elforsa de w beltawfee2 isAA

engaged 30-01-2010 09:25 PM

الانتر فيو بدأ في مصر للطيران (ضيافه البنات) ولالسه!

مساء الخير
بعد التحيه الاعضاء الكرام

ياترا البنات اللي قدمت في مصر للطيران الاعلان الجديد بدأوا يروحوا انتر فيو ولا لسه

واللي اتحدد لهم اتحدد لهم يوم كام ...واذا كان في حد راح ياريت يحكى تفاصيل المقابله

لتعم الفائده على الجميع.....

فى امان الله وحفظه

روبين 30-01-2010 10:47 PM

شكرا كتير محمد على الرد انا اسفه بس اصل دى اول مره ليا بقدم معلش ممكن تقولى ايه الخطوات بعد كده معلش هضايقك

كاريمان 30-01-2010 11:10 PM

بليز يا جماعه ممكن حد يقولى هو شرط تكون الجنسيه مصريه يعنى لو انا مصريه بس معايا جنسيه بلد تانيه ممكن يقبلونى والا لا ....انا والدتى مش مصريه وانا معايا جنسيتها هل يقبلونى وجزاكم الله كل خير ....

eslam taher 31-01-2010 12:11 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كاريمان (المشاركة 856869)
بليز يا جماعه ممكن حد يقولى هو شرط تكون الجنسيه مصريه يعنى لو انا مصريه بس معايا جنسيه بلد تانيه ممكن يقبلونى والا لا ....انا والدتى مش مصريه وانا معايا جنسيتها هل يقبلونى وجزاكم الله كل خير ....

la2 3ady ya kariman .. roo7y ademy madam babaki masry .. we ma3aki el gensya el masryaa yeb2a tamam .. i think ya3ne we et2akedy bardo bas a3taked keda bardo keda ... rabena ma3aki isA.....

كاريمان 31-01-2010 12:15 AM

شكرا يا اسلام ربنا يوفقك ويوفق الجميع باذن الله ...

eslam taher 31-01-2010 12:15 AM

رد: الانتر فيو بدأ في مصر للطيران (ضيافه البنات) ولالسه!

fe3lan ya reeet ele ra7 test el english ye2ol 3obara 3an eih we keda.. we kaman a3taked eno el banat bas ele khado mawa3eed lakn el shabab ma3takedsh 3ashan i think eno akhado ma3ad march 3rd i think ya3ne zay mana akhadt el ma3ad da ... bas law 7ad fe 7aga gheer keda ya reet ye2ol we rabena yekrem el gameeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee3

amira saeid ahmed 31-01-2010 12:25 AM

طب يا جماعة اللى يعرف ياريت يفدنى يعنى هو ينفع للمحجبات انها تقدم ولا لا اللى يعرف يقول والنبى

الساعة الآن 08:45 AM.