قديم 04-03-2011, 07:45 PM  
  مشاركة [ 3 ]
omarhs omarhs غير متواجد حالياً
كابتن طيار اول

شكر غيره: 0
تم شكره 6 مرة في 4 مشاركة
omarhs يستحق الثقة والتقديرomarhs يستحق الثقة والتقديرomarhs يستحق الثقة والتقديرomarhs يستحق الثقة والتقديرomarhs يستحق الثقة والتقديرomarhs يستحق الثقة والتقديرomarhs يستحق الثقة والتقديرomarhs يستحق الثقة والتقديرomarhs يستحق الثقة والتقديرomarhs يستحق الثقة والتقديرomarhs يستحق الثقة والتقدير
omarhs omarhs غير متواجد حالياً
كابتن طيار اول

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 6 مرة في 4 مشاركة
omarhs يستحق الثقة والتقديرomarhs يستحق الثقة والتقديرomarhs يستحق الثقة والتقديرomarhs يستحق الثقة والتقديرomarhs يستحق الثقة والتقديرomarhs يستحق الثقة والتقديرomarhs يستحق الثقة والتقديرomarhs يستحق الثقة والتقديرomarhs يستحق الثقة والتقديرomarhs يستحق الثقة والتقديرomarhs يستحق الثقة والتقدير
افتراضي رد: حلم حياتي الالتحاق باكاديمية اكسفورد فعايز مساعدة منكم يا شباب

اخونا الاكاديمية سعرها 80000 استرليني غير السكن والمدينة اسمها اكسفورد وهي تقع على بعد حوالي ساعتين شمال غرب لندن جنوب المملكة المتحدة ولكن البلد صغيرة عموما يعني مافي مشكلة اذا عايز تمشي من مدينة لمدينة,,,, ومدة الدراسة تعتمد عليك يعني عادي زيها زي باقي مدارس الطيران وايضا المتطلبات شهادة ثانوية وبما انو ما عندك مشاكل في اللغة انت كدة في السليم,,, ونصيحة لك ادرس في امريكا تقريبا نصف السعر وبالنصف الاخر ممكن تعمل ريتنج و 500 ساعة ومصاريف سكن وفسحة وزيادة 20 ساعة كمان

بالتوفيق

شكرا علي المعلومات .. انا فعلان سمعت عن الدراسة في امريكا بس انا بفضل انجلترا علشان رخصة الjar و هي دي حلم حياتي اني يبقي معايا الرخصة دي ..
omarhs غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس