قديم 23-08-2012, 10:05 PM  
  مشاركة [ 3 ]
الصورة الرمزية عبدالرحمن صبري
عبدالرحمن صبري عبدالرحمن صبري غير متواجد حالياً
الدرجة الاولى

شكر غيره: 1
تم شكره 7 مرة في 5 مشاركة
عبدالرحمن صبري يستحق الثقة والتقديرعبدالرحمن صبري يستحق الثقة والتقديرعبدالرحمن صبري يستحق الثقة والتقديرعبدالرحمن صبري يستحق الثقة والتقديرعبدالرحمن صبري يستحق الثقة والتقديرعبدالرحمن صبري يستحق الثقة والتقديرعبدالرحمن صبري يستحق الثقة والتقديرعبدالرحمن صبري يستحق الثقة والتقديرعبدالرحمن صبري يستحق الثقة والتقديرعبدالرحمن صبري يستحق الثقة والتقديرعبدالرحمن صبري يستحق الثقة والتقدير
عبدالرحمن صبري عبدالرحمن صبري غير متواجد حالياً
الدرجة الاولى

الصورة الرمزية عبدالرحمن صبري

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 1
تم شكره 7 مرة في 5 مشاركة
عبدالرحمن صبري يستحق الثقة والتقديرعبدالرحمن صبري يستحق الثقة والتقديرعبدالرحمن صبري يستحق الثقة والتقديرعبدالرحمن صبري يستحق الثقة والتقديرعبدالرحمن صبري يستحق الثقة والتقديرعبدالرحمن صبري يستحق الثقة والتقديرعبدالرحمن صبري يستحق الثقة والتقديرعبدالرحمن صبري يستحق الثقة والتقديرعبدالرحمن صبري يستحق الثقة والتقديرعبدالرحمن صبري يستحق الثقة والتقديرعبدالرحمن صبري يستحق الثقة والتقدير

ماشاء الله هبوط كان كتير ناعم بس لو كنت عجلت شويه في التتش الدون كنت نزلت علي السنتر لين بس عموما الهبوط في المطار ده صعب خصوصا انو واخد المركز ال3 في اختر مطارات في العالم علي احسب ما أتذكر و بردو هقولك و انا متأكد ان الجي احلي

بس انا كان عندي محوظه و انت بتعمل ارندر لي الفيديو خلي format (1280x720) 25,000
و الريزلوشن بيست و يبقي كده تمام
و لو محتاج اي حاجه كلمني علي الايميل

مع تحياتي
بتوفيق

شرف كبير ان تكون اول من يرد علي
اشكرك جدا على تواجدك في اعمالي و ان شاء الله اتواجد في اعمالك القادمة
و بخصوص التاتش داون فهو يهمني اكثر من الباقي كما اني تاخرت في استخدام الrudder
و انا بعمل render بخليه 720p و الريسوليوشن هو افضل ما يمكن للكمبيوتر عمله بما انه كمبيوتر تعبان
اريد ان اعرف رايك في دمج الاصوات دي اول مرة ادمجها
و شكرا على مرورك الرائع
التوقيع  عبدالرحمن صبري
عبدالرحمن صبري غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس