قديم 04-01-2008, 06:29 PM  
  مشاركة [ 18 ]
الصورة الرمزية Shahrazan
Shahrazan Shahrazan غير متواجد حالياً
Corporate
Flight Attendant

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
Shahrazan يستحق الثقة والتقديرShahrazan يستحق الثقة والتقديرShahrazan يستحق الثقة والتقديرShahrazan يستحق الثقة والتقديرShahrazan يستحق الثقة والتقديرShahrazan يستحق الثقة والتقديرShahrazan يستحق الثقة والتقديرShahrazan يستحق الثقة والتقديرShahrazan يستحق الثقة والتقديرShahrazan يستحق الثقة والتقديرShahrazan يستحق الثقة والتقدير

مشاهدة أوسمتي

Shahrazan Shahrazan غير متواجد حالياً
Corporate
Flight Attendant

الصورة الرمزية Shahrazan

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
Shahrazan يستحق الثقة والتقديرShahrazan يستحق الثقة والتقديرShahrazan يستحق الثقة والتقديرShahrazan يستحق الثقة والتقديرShahrazan يستحق الثقة والتقديرShahrazan يستحق الثقة والتقديرShahrazan يستحق الثقة والتقديرShahrazan يستحق الثقة والتقديرShahrazan يستحق الثقة والتقديرShahrazan يستحق الثقة والتقديرShahrazan يستحق الثقة والتقدير
افتراضي رد: مقابلة مع مضيف جوي

فكرة اكتر من رائعة لانى مقرتش المواضيع المثبتة انا شفت الموضوع قلت الله الله اية الموضع دة بققققة لما نشوف ودخلت وقريت ومت من الضحك اساسى الكابتن احمد يعملها ولية لا ونعملة المقابلة على هوا دى فى مصرعلى رأى رونا وامسك انا الكامير واصور . بس متنساش بقة الصور وعليها امضائك هههههههههه

وكويس انك فاهمتنى يعنى اية jonuir steward لانى كنت هتجنن قولت من الذفت اللى كل مادخل سايت الاقى اسمة ههههههههههههههه

موضوع فعلا تحفة وربنا يوفقك يا احمد ونمتثل بنفس صفاتك وطولت باللك .. اية نمتثل دى ؟ ههههههههه

ياسمين انتى عندك حق بجد يوم منشتغل ان شاء الله هنقول احمد اهو احمد اهو هههههههههه
Shahrazan غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس