قديم 07-01-2008, 07:44 AM  
  مشاركة [ 13 ]
الصورة الرمزية Rona
Rona Rona غير متواجد حالياً
InFlight Service
&Cabin Safety Member

شكر غيره: 0
تم شكره مرة واحدة في مشاركة واحدة
Rona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقدير
Rona Rona غير متواجد حالياً
InFlight Service
&Cabin Safety Member

الصورة الرمزية Rona

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره مرة واحدة في مشاركة واحدة
Rona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقدير
افتراضي رد: اتعرف على الطائرة كما لو كانت لاول مرة

ههههههههه تقصدى اية بقى يارونا يا خوفى منك انت دقيقة زيادة على اللزوم . عموما الكلام فى طرازات الطائرات مبيتغيرش لانة معروف دوليا وانا ذكرت انواع غير اللى شرحهم احمد ,,, لعلمك بقة الرسمة اللى انا رسمها دى محدش يعرف يجبها هههههههه لانى كنت فى شركة طيران ادونى sessions ومعانا محاضر وكان بيشرحلنا .. الملزمة كبيرة بس حبيت اركز على انواع الطائرات انواع الحمولات وطبعا الصورة بتوصف كل قطعة من الطائرة
اه صحيح بالمناسبة المقدمة اللى انا عمالة واخدها بردة من موضوع قبل كدة ولا دى وقعت منك

هههههههههه أيوة دقيقة زيادة عن اللزوم ودة عيب زفت فيا مش عارفة أسيبة وعاملى مشاكل
والله مقصدتش حاجة يا شهر أنت موضوعك روعة ومفيد والرسمة تحفة والله وخطك حلو وبعد أذنك أنا خدت منها كوبى عندى
وفعلا خدت بالى أن أنتى شرحت أنواع غير الى شرحها أحمد من غير ما تقولى يا قمر
بس قوليلى أية موضوع ال sessions وفى أنهى شركة عشان لو كدة نروح
يارب بس متكونيش زعلتى منى , وحبعتلك ميلى علشان نبقى نتكلم لو حبيتى
وسواء هنا فى القسم دة أو فى اى قسم تانى فطبعا تشكرى بجد على المجهود والمعلومات القيمة
التوقيع  Rona
A Dreamer Which her Dreams Never
come true
Rona غير متواجد حالياً