قديم 26-01-2008, 09:22 PM  
  مشاركة [ 24 ]
الصورة الرمزية A.T.M.Pilot
A.T.M.Pilot A.T.M.Pilot غير متواجد حالياً
CPT.MOHA

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
A.T.M.Pilot يستحق الثقة والتقديرA.T.M.Pilot يستحق الثقة والتقديرA.T.M.Pilot يستحق الثقة والتقديرA.T.M.Pilot يستحق الثقة والتقديرA.T.M.Pilot يستحق الثقة والتقديرA.T.M.Pilot يستحق الثقة والتقديرA.T.M.Pilot يستحق الثقة والتقديرA.T.M.Pilot يستحق الثقة والتقديرA.T.M.Pilot يستحق الثقة والتقديرA.T.M.Pilot يستحق الثقة والتقديرA.T.M.Pilot يستحق الثقة والتقدير
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى A.T.M.Pilot إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى A.T.M.Pilot
A.T.M.Pilot A.T.M.Pilot غير متواجد حالياً
CPT.MOHA

الصورة الرمزية A.T.M.Pilot

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
A.T.M.Pilot يستحق الثقة والتقديرA.T.M.Pilot يستحق الثقة والتقديرA.T.M.Pilot يستحق الثقة والتقديرA.T.M.Pilot يستحق الثقة والتقديرA.T.M.Pilot يستحق الثقة والتقديرA.T.M.Pilot يستحق الثقة والتقديرA.T.M.Pilot يستحق الثقة والتقديرA.T.M.Pilot يستحق الثقة والتقديرA.T.M.Pilot يستحق الثقة والتقديرA.T.M.Pilot يستحق الثقة والتقديرA.T.M.Pilot يستحق الثقة والتقدير
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى A.T.M.Pilot إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى A.T.M.Pilot
افتراضي رد: تــخــيــلـــوا ؟؟؟ الجزء الثاني !!!

والله يا محمد مش حتصدق لو قلتلك أنى سرحت وتخيلت قبل كدة مليون مرة ويمكن اكتر الخيال دة

ويسلام بقى تلات أربع أحلامى كلها وأنا مضيفة بليونيفورم فى اى مكان حتى فى السوبر ماركت رايحة بليونيفورم
بصراحة كل اللحظات حتكون احسن من التانية من أول ما بلبس اليونيفرم وبجهز نفسى لحظة لا توصف , وأنا فى طريقى للمطار أحسن طريق بمر فية فى حياتى فى اللحظة دة , ولأول مرة فى صالة المطار بليونيفورم مع الكرو بيتهيقلى ممكن عنيا تدمع ساعتها زى ما بتدمع دلوقت وأنا بتخيل وخايفة يكون مجرد حلم , وأول راكب ابتسم لية وأول راكب أخدمة وعادى بقول اخدمة وانا كلى سعادة وأول طفل أساعدة وأحلى شعور لما تحس بلرضاء فى عيون الركاب , وتخلص الرحلة وأحمد ربنا انها عدت على خير وافضل طول اليوم افتكر فى كل لحظة مرت عليا فى اليوم دة وحفضل اشكر ربنا واصلى شكر طول اليوم و أفضل فى أنتظار الرحلة اللى بعدها

تحياتى ليك يا محمد وخيالاتك الحلوة

يااااااااااااااااارب يا رونا تبقي مضيفة عما قريب
وان شاء الله يتحقق حلمك بس اصبري ولا تقطعي الأمل بالله
وان شاء الله هشوفك في احدى الرحلات وانتي مضيفة خخخخخخ :3d_018::baaa2:
تحياتي لكي عزيزتي رونا
التوقيع  A.T.M.Pilot
{ دقـــات قـلـب الـمرء قائـلـــة لــه *** إن الحيـــاة دقـائــق و ثوانــي }
{ فارفع لنـفسـك قبل موتك ذكرها *** فالذكـر للإنـســـان عمـر ثـانـي }
A.T.M.Pilot غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس