قديم 12-02-2008, 05:19 AM  
  مشاركة [ 15 ]
الصورة الرمزية karem morad
karem morad karem morad غير متواجد حالياً
الدرجة الاولى

شكر غيره: 0
تم شكره مرة واحدة في مشاركة واحدة
karem morad رائع بكل ما تعنية الكلمة و يعتمد عليهkarem morad رائع بكل ما تعنية الكلمة و يعتمد عليهkarem morad رائع بكل ما تعنية الكلمة و يعتمد عليهkarem morad رائع بكل ما تعنية الكلمة و يعتمد عليهkarem morad رائع بكل ما تعنية الكلمة و يعتمد عليهkarem morad رائع بكل ما تعنية الكلمة و يعتمد عليهkarem morad رائع بكل ما تعنية الكلمة و يعتمد عليه
karem morad karem morad غير متواجد حالياً
الدرجة الاولى

الصورة الرمزية karem morad

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره مرة واحدة في مشاركة واحدة
karem morad رائع بكل ما تعنية الكلمة و يعتمد عليهkarem morad رائع بكل ما تعنية الكلمة و يعتمد عليهkarem morad رائع بكل ما تعنية الكلمة و يعتمد عليهkarem morad رائع بكل ما تعنية الكلمة و يعتمد عليهkarem morad رائع بكل ما تعنية الكلمة و يعتمد عليهkarem morad رائع بكل ما تعنية الكلمة و يعتمد عليهkarem morad رائع بكل ما تعنية الكلمة و يعتمد عليه
افتراضي رد: أخيرا ... Service Pack 1 للـ FSX

ممتاز فعلا ...ايوة كدة لازم الروابط تبقى صاحيه 24 ساعة وجاهزة فى اى وقت . بس عندى سؤال ..انا كنت شغال على fsx من غير sp1 وحملت sp1 من النت وصطبتها عندى... الfsx مرضاش يشتغل ...فقمت بنسخ الكراك مرة كمان (طبعا المرة الاولى كانت لما صطبت fsx 8 giga من الاسطوانات المنسوخة الى جبتها من واحد صديقى) ولما نسخته زى ماقلتلكم مرضاش fsx يشتغل خالص. وطلب اعاده التصطيب من الاول وجديد..او تعمله اصلاح (repair) .. وعرف بقى ان فيه كراك تانى خالص يستخدم فى حاله تسطيب sp1 ... بس للاسف مش عندى. بس عايز اسأل هوة فيه نسخ فى السوق مدعومه بال sp1 بطريقة جاهزة . يعنى جايه من بلدها كامله مكمله.؟؟ وعلى فكرة انا ساكن فى مدينه لو دخلتها اسطوانه ميكروسوفت اصليه يحصل فيها ثورة ...
التوقيع  karem morad
karem morad غير متواجد حالياً