قديم 25-01-2009, 07:52 AM  
  مشاركة [ 9 ]
egypt_joy egypt_joy غير متواجد حالياً
أصــلــي

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
egypt_joy رائع بكل ما تعنية الكلمة و يعتمد عليهegypt_joy رائع بكل ما تعنية الكلمة و يعتمد عليهegypt_joy رائع بكل ما تعنية الكلمة و يعتمد عليهegypt_joy رائع بكل ما تعنية الكلمة و يعتمد عليهegypt_joy رائع بكل ما تعنية الكلمة و يعتمد عليهegypt_joy رائع بكل ما تعنية الكلمة و يعتمد عليهegypt_joy رائع بكل ما تعنية الكلمة و يعتمد عليه
egypt_joy egypt_joy غير متواجد حالياً
أصــلــي

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
egypt_joy رائع بكل ما تعنية الكلمة و يعتمد عليهegypt_joy رائع بكل ما تعنية الكلمة و يعتمد عليهegypt_joy رائع بكل ما تعنية الكلمة و يعتمد عليهegypt_joy رائع بكل ما تعنية الكلمة و يعتمد عليهegypt_joy رائع بكل ما تعنية الكلمة و يعتمد عليهegypt_joy رائع بكل ما تعنية الكلمة و يعتمد عليهegypt_joy رائع بكل ما تعنية الكلمة و يعتمد عليه
افتراضي رد: ازاي الف بطائرة الايرباص مانوال يدوي يعنى ؟؟؟.....مشكلة جامدة جدا

اخوي المشكله انك تستعمل الكيبورد وهذا ممنوع بكل طائرات الايرباص البروفيشنال يعني لازم يوك او جويستيك

وانا متاكد من الشغله

اسف بس هذا الحل الوحدي انك تترك الويلكو ايرباص او تشتري يوك او جويستيك

اكيد فيه حل تانى عن طريق الكيبورد وعلى فكرة الكيبورد اصعب في الطيران لازم يكون عندك مهارة اكتر

لووول على كثر هالفلوس الي حاهم بالتوقيع ليش ماتشتري جويستيك ترا والله مريحه واحلى بوايد

انا عارف ان الجويستك مريحة بس انا عاوز اطير بالكيبورد والايرباص اكيد ليها طريقة بالكيبورد

نفس معضلتي تماما و ما حدا اقتنع من قبل بالمشكلة

يا ريت الي عندو حل يا شباب الله يجزاه الخير

فعلا المشكلة دي مشكله عامة

egypt_joy غير متواجد حالياً