قديم 12-03-2009, 07:29 PM  
  مشاركة [ 29 ]
الصورة الرمزية raghda84
raghda84 raghda84 غير متواجد حالياً
............

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
raghda84 يستحق الثقة والتقديرraghda84 يستحق الثقة والتقديرraghda84 يستحق الثقة والتقديرraghda84 يستحق الثقة والتقديرraghda84 يستحق الثقة والتقديرraghda84 يستحق الثقة والتقديرraghda84 يستحق الثقة والتقديرraghda84 يستحق الثقة والتقديرraghda84 يستحق الثقة والتقديرraghda84 يستحق الثقة والتقديرraghda84 يستحق الثقة والتقدير
raghda84 raghda84 غير متواجد حالياً
............

الصورة الرمزية raghda84

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
raghda84 يستحق الثقة والتقديرraghda84 يستحق الثقة والتقديرraghda84 يستحق الثقة والتقديرraghda84 يستحق الثقة والتقديرraghda84 يستحق الثقة والتقديرraghda84 يستحق الثقة والتقديرraghda84 يستحق الثقة والتقديرraghda84 يستحق الثقة والتقديرraghda84 يستحق الثقة والتقديرraghda84 يستحق الثقة والتقديرraghda84 يستحق الثقة والتقدير
افتراضي رد: يابنت اعترفي ....ياولد اعترف

موسى انا مع ملاك انك عندك عقد وبجد اتمنى اشوفك فى الكوشه ويارب افرح فيك قريب
ويارب تجليك بنت الحلال اللى تربطك جمبها وساعتها تبقى غيرت فكرتك عن الجواز

يا عم والله دى احلى حاجه

مرسي مرسي أنا برضه كنت بقول كده

:iconloli:

بس ردودك خطيييييييييييييره ، وبدعي لك ربنا يفك عقدتك وأشوفك في الكوشه قادر ياكريم

:f54ar:

هههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه والله انتي ولاك ضحكتوني لما حكيت بس ههههههههههههههههههههههههه
ليش عقدة.....انا هيك عاجبني وضعي وانا لحالي وعندي صحابي وعندي حبايبي والحمد لله مو طالب اكتر من هيك تبقى اشياء اخرى على الهامش لا تهمني اطلاقا وادعولي انه الله يوفقني وابقى على حالي ان شاء الله يا رب

مساء الخير ...

ملاك و انجي مش سايبينك في حالك ليه يا موسي
-------------
أنا شايفه أنه موسي عنده حق و أنا كنت زيه كده لحد وقت قريب جداااااااااااااااااااااا
وتفكيره صح مش غلط ...
بس عاوزه أقولك حاجة وقت القدر الإنسان مش بيقدر يتكلم فيه ..
---------------
أتمني انه ربنا يوفق الكل ويحقق كل اللي يتمناه
يـــــــــــــــــــــــارب
-----------
تقبلوا تحياتي
التوقيع  raghda84
raghda84 غير متواجد حالياً