قديم 05-04-2009, 02:22 AM  
  مشاركة [ 41 ]
الصورة الرمزية الجهني
الجهني الجهني غير متواجد حالياً
][.. كبار الشخصيات ..][

شكر غيره: 0
تم شكره مرة واحدة في مشاركة واحدة
الجهني يستحق الثقة والتقديرالجهني يستحق الثقة والتقديرالجهني يستحق الثقة والتقديرالجهني يستحق الثقة والتقديرالجهني يستحق الثقة والتقديرالجهني يستحق الثقة والتقديرالجهني يستحق الثقة والتقديرالجهني يستحق الثقة والتقديرالجهني يستحق الثقة والتقديرالجهني يستحق الثقة والتقديرالجهني يستحق الثقة والتقدير

مشاهدة أوسمتي

الجهني الجهني غير متواجد حالياً
][.. كبار الشخصيات ..][

الصورة الرمزية الجهني

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره مرة واحدة في مشاركة واحدة
الجهني يستحق الثقة والتقديرالجهني يستحق الثقة والتقديرالجهني يستحق الثقة والتقديرالجهني يستحق الثقة والتقديرالجهني يستحق الثقة والتقديرالجهني يستحق الثقة والتقديرالجهني يستحق الثقة والتقديرالجهني يستحق الثقة والتقديرالجهني يستحق الثقة والتقديرالجهني يستحق الثقة والتقديرالجهني يستحق الثقة والتقدير
S Airlin رد: موسوعة الفواكه تفضل وشارك ومعنا

انا شخصيا تفاجئت لما عرفت انها من الفاكهة مش من الخضروات اليوم انا هتكلم عن فاكهة الطماطم

يسمونها في المغرب بـ (المطيشة)، والمطيشة هي (الطماطم)، و(الطماطم) هي الـ(دمتم جميعا بالف خير

ههههههههههههههههه

يعني ياجوجو جبتي الاسماء دي كلها . ومقلتيش ( قوطه ) دي بتتقال بمصر . وباليمن وبالحجاز وكمان باليمن بيقولوا على البدنجان قوطه سودا . ومعرفش لو فيه اماكن تانيه . بس تقريبا انقرضت الكلمه دي .
وياخوفي تقولي لا معرفش حاجه اسمها قوطه. تعملي فيها زي بعض الناس انك هاي كلاس يعني

بيقولوا المحشي من الفواكه هوا صح الكلام ده ولا لا ؟ عشان عايز انزل ورق عنب :icq_offline:
التوقيع  الجهني
أنا ابن جـدة أيا كان موقفها
من الحياة..وأيا صار معناها
لا..لن أفـرط يوماً في محـبتها
لن يخرج الضفـر من لحمٍ به تاها
الجهني غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس