قديم 09-12-2009, 08:50 PM  
  مشاركة [ 1 ]
الصورة الرمزية Greek_Egyptian
Greek_Egyptian Greek_Egyptian غير متواجد حالياً
~*¤®§(* ADAM *)§®¤*~

شكر غيره: 0
تم شكره مرة واحدة في مشاركة واحدة
Greek_Egyptian has a spectacular aura aboutGreek_Egyptian has a spectacular aura about
Greek_Egyptian Greek_Egyptian غير متواجد حالياً
~*¤®§(* ADAM *)§®¤*~

الصورة الرمزية Greek_Egyptian

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره مرة واحدة في مشاركة واحدة
Greek_Egyptian has a spectacular aura aboutGreek_Egyptian has a spectacular aura about
Stats هيا بنا نرفع الفاتسيم من جديد

السلام عليكم كباتن
انا مش عارف اقول ايه والله يا كباتن .لكن حاحكي لكم القصة باختصار من الاول .طبعا في يوم من الايام زي ما كلنا عارفين كان الفاتسيم افضل قسم في المنتدى كله لكن بعدها ظهر الايفاو و من بعدها كل الناس تركت الفاتسيم و راحت ايامك يا فاتسيم لكن انا بقول لا لسه الفاتسيم عايش و حينافس الايفاو .انا حبيت مرة اطير اونلاين فا لقيت قسمين الايفاو و الفاتسيم فا قلت اما نشوف اي شبكة هي الافضل دخلت في الايفاو لقيت اعضاء المنتدى فيه وشغالين الله ينور كل عشر دقائق مواضيع برامج للدخول في الايفار و مواضيع شرح و مواضيع رحلات و مواضيع سكتورس و..و..و..و قلت تلاقيها شبكة حلوة بس قلت لسه ما شوفناش الشبكة الثانية الفاتسيم دخلت لقيت صحراء مالقيتش ولا عضو موجود فيه قلت نستنى كام يوم كدة .برضه المواضيع هي هي الله ايه اللي بيحصل ده؟ انا قلت تلاقي الشبكة اتقفلت مثلا لكن قلت اشوف في الموقع نفسه دخلت لاقيتها شغالة قلت لنفسي طب ليه كدة؟ الايفاو شغال يوميا و كل ساعة و الفاتسيم ___________ ما فيش حاجة طب ليه كدة؟ رغم يعني القسم اسمه متابعة لاخر المستجدات في الفاتسيم و تغطية للنشاطات التي تقوم بها الاقسام العربية في المنظمة .
علشان كدة انا أدعوا كل اعضاء التشبيهي اونلاين للرجوع الى الفاتسيم لأن الفاتسيم وقع بجد و لو حيترفع مرة تانية احنا حنرفعه رجالة Flying Way والله الفاتسيم مش حيترفع الا بأيدينا .رغم انا ماعرفش لسه حاجة في الفاتسيم و ولا عارف ازاي ادخل و البرامج المستخدمة لذلك انا ارجوا حد يساعدني ازاي ادخل في الفاتسيم و حنعمل مواضيع للشرح في القسم و غيره و اوعدكم ان لو برضه محدش تابع القسم ده انا حفضل اتابعه و حفضل اعمل فيه مواضيع و انا ادعوا للمرة الثانية اعضاء التشبيهي اونلاين للرجوع للفاتسيم
طبعا اللي عايز يفضل في الايفاو ماهوش مجبور للدخول في الفاتسيم لكن انا بدعوا الجامدين القدام بتوع الفاتسيم .
وان شاء الله الفاتسيم حرجع تاني زي ما كان زمان
التوقيع  Greek_Egyptian

OLYMPIC AIR IS THE BEST
Greek_Egyptian غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس