قديم 21-12-2009, 11:22 PM  
  مشاركة [ 71 ]
shakaleta shakaleta غير متواجد حالياً
عضو خط الطيران

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
shakaleta يستحق الثقة والتقديرshakaleta يستحق الثقة والتقديرshakaleta يستحق الثقة والتقديرshakaleta يستحق الثقة والتقديرshakaleta يستحق الثقة والتقديرshakaleta يستحق الثقة والتقديرshakaleta يستحق الثقة والتقديرshakaleta يستحق الثقة والتقديرshakaleta يستحق الثقة والتقديرshakaleta يستحق الثقة والتقديرshakaleta يستحق الثقة والتقدير
shakaleta shakaleta غير متواجد حالياً
عضو خط الطيران

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
shakaleta يستحق الثقة والتقديرshakaleta يستحق الثقة والتقديرshakaleta يستحق الثقة والتقديرshakaleta يستحق الثقة والتقديرshakaleta يستحق الثقة والتقديرshakaleta يستحق الثقة والتقديرshakaleta يستحق الثقة والتقديرshakaleta يستحق الثقة والتقديرshakaleta يستحق الثقة والتقديرshakaleta يستحق الثقة والتقديرshakaleta يستحق الثقة والتقدير
افتراضي رد: العربية للطيران لمن لا يملكون الخبرة فى مجال الضيافة بتاريخ اليوم

السلام عليكم
انا عارفة ان ردي متأخر شوية بس كان النت عندي فيه مشكلة ، المهم انا رحت الانترفيو كان في الاسكندرية ، الناس كانت كتيرة اوي انا رقمي كان 404 وتقريبا كان فيه لحد 700 او 600 وحاجة ، بس قدمت السي في وسألو اسئلة سهلة واغلبها اسئلة شخصية وقالولى انهم هيتصلو بس ولحد دلوقتي محدش اتصل الحمد لله على كل شئ .
اهم حاجة عايزة اقولها اننا منفقدش الامل سواء اتقبلنا ولا اترفضنا كل واحد مننا ليه نصيبه ..... تحياتي
shakaleta غير متواجد حالياً