قديم 04-01-2010, 07:39 AM  
  مشاركة [ 1018 ]
الصورة الرمزية sad girl 2
sad girl 2 sad girl 2 غير متواجد حالياً
نوران

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
sad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقدير

مشاهدة أوسمتي

sad girl 2 sad girl 2 غير متواجد حالياً
نوران

الصورة الرمزية sad girl 2

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
sad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقدير
افتراضي رد: شركة طيران جديدة في السعودية تسمى وفير للطيران

طلب بسيط من كل الشباب اللى هنا والبنات ياريت متحلموش بالشركه دى لان معهد الضيافه اخد كل الشركات اللى بتنزل وبالتالى بيحاول انه يدخل كل الناس عشان الفلوس مش اكتر وبعدين هتعدو تحلمو ان الشركه دى تنزل وتاخدكم والكلام ده مش صح هى هتاخد من المعهد علطول لان المعهد مش بيسيب شركه تنزل غير عنده انا معرفش ليه هو بيعمل كده بس ربنا موجود كل الللى بنصحكم بيه يابنات خدو كورسات وقووو نفسكم فى اللغه وشوفو ايه مخلاكوش تتقبلو فى الشركات المصريه اللى فى مصر وصلحوة والشركات دى اولا بيكم لان هى مبتقلبش المعاهد دى لانها بتبقا عاوزة تاخد ناس بيض يعنى بتبقا عاوزة تدربهم من اول وجديد بمزاجها هى مش بمزاج المعهد فاهمنى عشان بس ماتعدوش تحلمو لان انتم صعبانين عليا بجد وانا واثقه ان الشركه مش هتاخد غير من المعهد واظن الاخ كونكتر عارف حاجه زى دى لان انا واحده من الناس كنت عاوزة اقدم فى الشركه دى ومن كتر المشاكل اللى بينى وبين المعهد ده لانى كتبت فى المنتدى انه ملهوش لازمه اتكلمو عليا هناك مع الادارين فى الشركه ومحدش اتصل عليا مع العلم انى معايا تدريبى وعندى خبره بسيطه قوى عشان انا هنا نصحت البنات ميدخلوش المعهد زعلو منى وانا برده بقلها للمره المليون انا واحده دخلت معهد زى ده ومستفدتش منه حاجه كل اللى لازم تعملوة تظبطو اللغه والمظهر واللباقه والمعلومات وربنا كريم ولا ياس مع الحياه
sad girl 2 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس