قديم 13-01-2010, 06:18 AM  
  مشاركة [ 1 ]
الصورة الرمزية Cpt.Mohammed
Cpt.Mohammed Cpt.Mohammed غير متواجد حالياً
][Flight Simulator][
[[ FS Professional ]]

شكر غيره: 18
تم شكره 145 مرة في 73 مشاركة
Cpt.Mohammed يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed يستحق الثقة والتقدير

مشاهدة أوسمتي

Cpt.Mohammed Cpt.Mohammed غير متواجد حالياً
][Flight Simulator][
[[ FS Professional ]]

الصورة الرمزية Cpt.Mohammed

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 18
تم شكره 145 مرة في 73 مشاركة
Cpt.Mohammed يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed يستحق الثقة والتقديرCpt.Mohammed يستحق الثقة والتقدير
افتراضي مرتب الديسباتشر .. !!

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته ..

أرجوا مِن مَن لديه خلفية عن مرتب الديسباتشر عموماً كمتوسط او بوجه خاص في شركة مصر للطيران يقولي - انا اتكلمت مع ديسباتشر عند مطار القاهرة ( أصطدته وهو خارج من سيارته )سألته عن المهنة و التقديم و كل حاجة, بس أتحرجت اسئله الصراحة عن المرتب لأنه مش من الذوق اني اسأل حد معرفهوش عن مرتبه , بس انا هنا في بيتي فعادي اسأل عن المرتبات ..

طبعاً متأكد ان فيه ناس شغلتهم النقد و بس هيقولولي : يا أخي الطيران متعة و عشق مش مرتب - متوقع ده طبعاً ..

ردي بمنتهي البساطة عليهم هيكون و معاه أبتسامة : اسألوا عني في المنتدي و عن مدي عشقي للطيران و قبل كل ذلك معلوماتي فيه والذي يدل علي ان الطيران يسري في دمي كالأوكسجين ... لذلك وفروا عليكوا عناء و مجهود الكتابة علي لوحة المفاتيح .. لأني بسأل عن المرتب عشان المبلغ اللي هدفعه لمعهد أمبابة انا مستلفه من صديق و يهمني جداً أرده ليه في أقصر وقت ممكن - كفاية انه واقف معايا و قالي مش هيسألني عن المبلغ لغاية ما ألاقي وظيفة و ده سبب سؤالي عن المرتب ..

ياريت اللي عنده خلفية عن المرتبات يقولي لأني خلاص هقدم بأذن الله في شهر 8 الجاي ده .. و كحد أقصي 6 شهور عايز أكون مسدد المبلغ لصديقي بالتمام والكمال من بعد ما ابدأ مشواري المهني ..

منتظر ردودكوا

Cpt.Mohammed غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس