قديم 31-01-2010, 11:06 AM  
  مشاركة [ 39 ]
الصورة الرمزية Capt. Kareem Al-Ashry
Capt. Kareem Al-Ashry Capt. Kareem Al-Ashry غير متواجد حالياً
][ مدير فيرتشوال فلاي انجن ][
المتميزين

شكر غيره: 16
تم شكره 6 مرة في 5 مشاركة
Capt. Kareem Al-Ashry يستحق الثقة والتقديرCapt. Kareem Al-Ashry يستحق الثقة والتقديرCapt. Kareem Al-Ashry يستحق الثقة والتقديرCapt. Kareem Al-Ashry يستحق الثقة والتقديرCapt. Kareem Al-Ashry يستحق الثقة والتقديرCapt. Kareem Al-Ashry يستحق الثقة والتقديرCapt. Kareem Al-Ashry يستحق الثقة والتقديرCapt. Kareem Al-Ashry يستحق الثقة والتقديرCapt. Kareem Al-Ashry يستحق الثقة والتقديرCapt. Kareem Al-Ashry يستحق الثقة والتقديرCapt. Kareem Al-Ashry يستحق الثقة والتقدير

مشاهدة أوسمتي

إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى Capt. Kareem Al-Ashry إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى Capt. Kareem Al-Ashry
Capt. Kareem Al-Ashry Capt. Kareem Al-Ashry غير متواجد حالياً
][ مدير فيرتشوال فلاي انجن ][
المتميزين

الصورة الرمزية Capt. Kareem Al-Ashry

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 16
تم شكره 6 مرة في 5 مشاركة
Capt. Kareem Al-Ashry يستحق الثقة والتقديرCapt. Kareem Al-Ashry يستحق الثقة والتقديرCapt. Kareem Al-Ashry يستحق الثقة والتقديرCapt. Kareem Al-Ashry يستحق الثقة والتقديرCapt. Kareem Al-Ashry يستحق الثقة والتقديرCapt. Kareem Al-Ashry يستحق الثقة والتقديرCapt. Kareem Al-Ashry يستحق الثقة والتقديرCapt. Kareem Al-Ashry يستحق الثقة والتقديرCapt. Kareem Al-Ashry يستحق الثقة والتقديرCapt. Kareem Al-Ashry يستحق الثقة والتقديرCapt. Kareem Al-Ashry يستحق الثقة والتقدير
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى Capt. Kareem Al-Ashry إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى Capt. Kareem Al-Ashry
افتراضي رد: أول تصميم لطائرة نادي الزمالك المصري Airbus 340

الفيفا اختار التصميم دة كأحسن تصميم من عام 1800 الى عام 2090 ان شاء الله
وزطبعا زى منتو عرفين اسوأ تصميم هيكون طبعا زى منتو عرفين لطائره النادى الاهلى( نادى وحيد القرن) ودة طبيعى ههههه حتى مفيش حد مستغرب.
طبعا انا مش هقلكم انا اهلاوى ولا زملكاوى.
تحياتى كابتن كريم على الشغل الاكثر من ممتاز دة.

ههههههههه كباتن كريم الموضوع ده جار عليه الزمن ياااااااه
وبعدين من 1800 - 2090 هههههه ربنا يكون في عونهم

وطائرة وحيد القرن حتكون أسوأ طائرة ههههههه طيب انا حعملك تصميم ليها علشان نشوف طائرة مين اللي أسوأ من التانية

وعلى فكرة التصميم ده انا عملته في ربع ساعة تقريبا على طائرة ديفولت مخدتش مجهود خالص ولا فننت فيه

وأكيد زملكاااااااااوي من النخاع على كلامك ده لأنك بتفكرني بأخويا

مع خالص وأرق تحياتي
أهلالالالالاوي للأبد
التوقيع  Capt. Kareem Al-Ashry

Capt. Kareem Al-Ashry غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس