قديم 24-05-2010, 02:21 AM  
  مشاركة [ 46 ]
الصورة الرمزية alooka
alooka alooka غير متواجد حالياً
كابتن طيار اول

شكر غيره: 0
تم شكره مرة واحدة في مشاركة واحدة
alooka يستحق الثقة والتقديرalooka يستحق الثقة والتقديرalooka يستحق الثقة والتقديرalooka يستحق الثقة والتقديرalooka يستحق الثقة والتقديرalooka يستحق الثقة والتقديرalooka يستحق الثقة والتقديرalooka يستحق الثقة والتقديرalooka يستحق الثقة والتقديرalooka يستحق الثقة والتقديرalooka يستحق الثقة والتقدير
alooka alooka غير متواجد حالياً
كابتن طيار اول

الصورة الرمزية alooka

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره مرة واحدة في مشاركة واحدة
alooka يستحق الثقة والتقديرalooka يستحق الثقة والتقديرalooka يستحق الثقة والتقديرalooka يستحق الثقة والتقديرalooka يستحق الثقة والتقديرalooka يستحق الثقة والتقديرalooka يستحق الثقة والتقديرalooka يستحق الثقة والتقديرalooka يستحق الثقة والتقديرalooka يستحق الثقة والتقديرalooka يستحق الثقة والتقدير
افتراضي رد: دعوة للمناظرة بيني و بين العضو ahmadabbas2000 بخصوص دراسة الطيران

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
والله يا جماعه من النقاش هذا كلوه مع الموضوع السابق طلعت بي نتيجه مبنيه على نقاط
بالنسبه لي صاحب الموضوع انت شخص غير موثوق فيك لأنك كل صفحه تحط اسعار جديده (مرررة تشمل الضرائب ومررة لاتشملها ) وكل اسعارك عبارة عن داعيات فقط لاغير33 الف كورس سريع تخلص بي 9 شهور لي سنة !!!! انا اتحداك انت تخلصوا في سنة 33 الف هتصير 50 الف وهذا الموضوع مو جديد عليا نفس الحكاية في الطيار المحترف 45 الف ووصلت لي 70 الف عند بعض الشباب!!!! وكمان (انا عايش في كندا من زمان ويشباب في فرق بين ضرائب الطائرات وضرائب السيارة لمن قال الأخ a340qr الضرائب ممكن توصل لي 10000 كلامه صحيح ) يعني الموضوع غير متطمئن وانا اشكر الكبتن احمد عباس على صدقه بالموضوع واانا شفت الكليه (مو مدرسه اتمنى معرفة الفرق بين كلية ومدرسه) وانا سوية بحثي الخاص وطلعت بي نتيجه
كلية moncton ياشباب يا كباتن عريقه والله بدرجه ما تتصوروها عندها مؤتمرات خاصه فيها متعاقده مع شركة Delta للطيران وغير كذا انا سوية تواصل مع وزارة الطيران الكنديه ونصحوني بي Moncton !!!! (الوزاره!!!) اتصل بي نفسك واسألهم.
الحين ابغى اسأل صاحب الموضوع هل المدرسه سانت هاربت لها مؤتمرات عن عالم الطيران؟؟
طيب سؤال ثاني هل المدرسه مفتحوها على اساس انها بزنس ولا حكومية؟؟؟
طيب انت تعرف الفرق بين المدرسه الحكومية والمدرسه للجيب!!!؟؟؟
وفي فرق بين كلية تمتلك حوالي 30 طائره ومدرسة تمتلك 5 طائرات ولا 10 طائرات
وان ان شاء الله راح اسجل هذي السنة في moncton وان شاء الله راح نتقابل يا كبتن احمد.

وهذا والله اعلم

انا مش هرد علي الكلام الي انت كاتبة علشان لو حضرتك ركزت و عرفت اية الموضوع من قبل ما تتدخل و تقول رايك طبعا هتعرف ان 33000 دا سعر كورس و 50000 دا سعر كورس تاني خالص يعني ال33 مبقوش 50 يا كابتن
تحياتي ليك و ياريت تقرا الموضوع كويس و ترد بكلام يدل علي انك فاهم مش ترد و تعمل الي عليك و خلاص
تحياتي
التوقيع  alooka
[email protected]
alooka غير متواجد حالياً