قديم 24-05-2010, 03:47 AM  
  مشاركة [ 50 ]
الصورة الرمزية alooka
alooka alooka غير متواجد حالياً
كابتن طيار اول

شكر غيره: 0
تم شكره مرة واحدة في مشاركة واحدة
alooka يستحق الثقة والتقديرalooka يستحق الثقة والتقديرalooka يستحق الثقة والتقديرalooka يستحق الثقة والتقديرalooka يستحق الثقة والتقديرalooka يستحق الثقة والتقديرalooka يستحق الثقة والتقديرalooka يستحق الثقة والتقديرalooka يستحق الثقة والتقديرalooka يستحق الثقة والتقديرalooka يستحق الثقة والتقدير
alooka alooka غير متواجد حالياً
كابتن طيار اول

الصورة الرمزية alooka

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره مرة واحدة في مشاركة واحدة
alooka يستحق الثقة والتقديرalooka يستحق الثقة والتقديرalooka يستحق الثقة والتقديرalooka يستحق الثقة والتقديرalooka يستحق الثقة والتقديرalooka يستحق الثقة والتقديرalooka يستحق الثقة والتقديرalooka يستحق الثقة والتقديرalooka يستحق الثقة والتقديرalooka يستحق الثقة والتقديرalooka يستحق الثقة والتقدير
افتراضي رد: دعوة للمناظرة بيني و بين العضو ahmadabbas2000 بخصوص دراسة الطيران

اخوي انت من اول تلف وتدور اخوي مافي كورس طيران في كندا 33 الف دولار والقادم هيثبت لا تضحك على نفسك وعلى الناس هتطير 30 ساعه دوال وبعدين هتلاقي نفسك لسه ماطرت سولو في هذي اللحظه ايش هتسوي وثاني شئ ايش يضمني لي انو الأسعار ما هترتفع ؟؟؟؟ في فرق لمن تكون المدرسه مبنية على الحد الأدني من المتطلبات الكندية وعلى الأحد الأعلى للمتطلبات الكندية ....

والصلى الله على سيدنا محمد وعلى آله وصحبه

انت بتوهني لية انا مش عارف
طبعا محدش ممكن ياخد سولو مرة واحدة ولاكن اختلافي في قيمة هذة الزيادة فالكابتن عباس بيقرنها بالطيار المحترف و دا يبقي فية ظلم للمدرسة لانو بيتكلم و هو مسمعش عنها حاجة هو دا الاختلاف
باختصار انا مش بزعل من النقض حتي الي ينقض فيا شخصيا انا الي بيزعلني ان حد يقارني بحد وحش مثلا و انا مش كدة و يقولي كل الناس بقت وحشة فانت اكيد وحش بالرغم من انة متعملش معاة علشان يحكم عليا
يارب تكون فهمني و شاكر مرورك
التوقيع  alooka
[email protected]
alooka غير متواجد حالياً