قديم 24-05-2010, 04:07 AM  
  مشاركة [ 60 ]
كابتن عيسى كابتن عيسى غير متواجد حالياً
عضو خط الطيران

شكر غيره: 8
تم شكره 2 مرة في 2 مشاركة
كابتن عيسى مازال في بداية الطريق
كابتن عيسى كابتن عيسى غير متواجد حالياً
عضو خط الطيران

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 8
تم شكره 2 مرة في 2 مشاركة
كابتن عيسى مازال في بداية الطريق
افتراضي رد: ماهي اصعب رحلة كانت لك

اصعب رحله واجهتني انا ماركبت الطائره كنت مسافر من جيزان على جده على الخطوط السعوديه بوينج 737وكان معاد الطائره على ماتتذكر 12 الظهر وكان المفروض نوصل جده على الساعه 1 الظهر وكان عندي حجز تاني على نفس الخطوط السعوديه الى الاسكندريه وكان معاد الطائره الساعه 4 العصر المهم انا في نفس اليوم ده كان لازم اسافر عشان كان زفاف ابن عمتي وهو صديقي جداااااا المهم وانا في انتظار الطائره لتقلع الى جده من جيزان الطائره تعطلت وكانت قادمه من جده وماعرفا يصلحوها ومعاد الطائره الي بعدها بعد ساعتين يعني مش حلحق حجز الاسكندريه المهم ان السفريه الخطوط اجلوها لي لليوم التالي لقيت مقعد بالعافيه على الطائره الي كنت احبها بعدين كرهتها ال ام دي 90لانه كان وقت صيف وزحمه جدااااااااااا ومالحقت العرس

ثاني رحله لي كانت من في رمضان عام 2001 وكنت رايح جده وطبعا مالقيت حجز لا على السعوديه ولا على مصر للطيران المهم كلمت واحد صديق لي في مصر للطيران وقالي صعب تلاقي حجز بس ححاول ادبر ليك مكان المهم في يوم كلمني قبل الفطار في رمضان بربع ساعه وقالي حتسافر اليوم الساعه 3 فجرا الى جده بس من القاهره مو من اسكندريه وكانت سفريه غريبه تحركت من الاسكندريه الى القاهره بالباص ودخلت عالرحله كانت كلها بلا استثناء معتمرين الا اناااااا لكن كانت رحله حلوه جداااااااا
كابتن عيسى غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس