قديم 24-06-2010, 02:58 PM  
  مشاركة [ 799 ]
LATIFASTAR LATIFASTAR غير متواجد حالياً
F/A

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
LATIFASTAR يستحق الثقة والتقديرLATIFASTAR يستحق الثقة والتقديرLATIFASTAR يستحق الثقة والتقديرLATIFASTAR يستحق الثقة والتقديرLATIFASTAR يستحق الثقة والتقديرLATIFASTAR يستحق الثقة والتقديرLATIFASTAR يستحق الثقة والتقديرLATIFASTAR يستحق الثقة والتقديرLATIFASTAR يستحق الثقة والتقديرLATIFASTAR يستحق الثقة والتقديرLATIFASTAR يستحق الثقة والتقدير
LATIFASTAR LATIFASTAR غير متواجد حالياً
F/A

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
LATIFASTAR يستحق الثقة والتقديرLATIFASTAR يستحق الثقة والتقديرLATIFASTAR يستحق الثقة والتقديرLATIFASTAR يستحق الثقة والتقديرLATIFASTAR يستحق الثقة والتقديرLATIFASTAR يستحق الثقة والتقديرLATIFASTAR يستحق الثقة والتقديرLATIFASTAR يستحق الثقة والتقديرLATIFASTAR يستحق الثقة والتقديرLATIFASTAR يستحق الثقة والتقديرLATIFASTAR يستحق الثقة والتقدير
افتراضي رد: النقاش حول خطة توظيف الخطوط السعودية لسنة 2010

لطيفة شكرا على سرعة ردك لكن انا مش قادرة افهمك انتى قولتى يكون international وبعدين يعنى ايه مضيفة بالعربية الفصحى local toefl هواختبار انجليزى مثل international لكن ينقصه speaking &writing وبعدين قولتى مش نعقد الامور لانهم ياخدوا اللى مش عندها شهادات مع انك اكدتى ان الاختبار لازم يكونinternational يا ريت توضحيلى اكتر وبما انك امتنى يا ريت تقولى الامتحان سهلولا صعب و المبلغ المطلوب كام انا اعرف انه 160 دولار لكن اعتقد انه local

اختي اقصد انه مافي لا توفل ولاشي المسألة سهلة كتير والمقابلة بسيطة جدا وتقي بي انه كل شي نصيب يمكن يكون عندك كل الشروط ومايقبلوك فالمسألة مش شواهد والله يوفقك يارب
LATIFASTAR غير متواجد حالياً