قديم 27-06-2010, 01:54 PM  
  مشاركة [ 23 ]
الصورة الرمزية ManCHsteER
ManCHsteER ManCHsteER غير متواجد حالياً
درجة الضيافة

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
ManCHsteER مازال في بداية الطريق

مشاهدة أوسمتي

ManCHsteER ManCHsteER غير متواجد حالياً
درجة الضيافة

الصورة الرمزية ManCHsteER

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
ManCHsteER مازال في بداية الطريق
Shai رد: كيف تصبح " Fluent " فى القراء والتحدث والكتابه ؟!!.. كما تطلب شركات الطيران .

واو بزاف ومزيان كده يبقى معاك 3 لغات انجليزى ومصرى ومغربى يعنى مضيف جوى ولا أروع
منشستر انا تخصى أصلا انجليزى لكن مش اخده كورسات وسمعت ان اعداد كتيرة بيبعتوا السى فى والشركة مش بتبعت للانترفيو غيرلعدد محدود بيكونوا باعتين شهادات اللغة مع السى فى واكيد لما اروح الانترفيو هيكون طريقة تحدثى للغة هى الفيصل اهم حاجة عيزاها انهم بيعتولى للانترفيو فاهمنى
والف مبروك على التثبيت على الرغم من انى مش عارفةة انزل اى حاجة من البرج دى مش عرفة السبب
لو تفتكر التثبيت كان توقعى من البداية زى ما انا متوقعة انك هتشتغل مضيف جوى قريب ان شاء الله لانك بتستاهل بالتوفيق

لا ده احنا جامدين قوى .. انا كنت بس مستنى الآنسة رباب تقولى كده صح ولا انا بعك ولا ايه ..
وع فكرة بالنسبة للكورسات وكده طبعا مهمة بس انا بتكلم ان لغتك اهم من شهادتك .. لكن لو انتى تعرفى تجارب سابقة كانو مثلا اترفضو لأن معهمش ما يثبت ف السى فى ان لغتهم من مكان كويس او حاصلين على شهادات عالية ف اللغات ف إسعى بقى انك تتخطى العقبة دى ..
و بجد انا مش عارف انتى ليه ديما مبتعرفيش تنزلى حاجة او بيبقى صعب .. مهو يالعيب من الجهاز عندك يا العيب من اللى عمل موقع الابلود معملش حسابه انك ف يوم هتعملى داونلود من موقعه ف مش متوافق معاكى الله اعلم بقى بس انا لينكاتى زى الفل وانا جربتهم تانى لقتهم شغالين انتى جربى ولو بردو لسه مفيش امل هنتصرف مش هنقف يعنى .

بالنسبة لتوقعك التثبيت ف ربنا يخليكى انك واثقة ف موضوعى ودعمك ليا طبعا ده حاجة كبيره جدا عندى .. وإنى اشتغل مضيف ف هو حلم واتمنى من ربنا انه يوفقنى واقدر ف يوم من الايام بأمر الله أنى احققه ..
وربنا معانا

التوقيع  ManCHsteER

ManCHsteER غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس