قديم 27-08-2010, 11:11 PM  
  مشاركة [ 19 ]
مايا شريف مايا شريف غير متواجد حالياً
كابتن طيار

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
مايا شريف يستحق الثقة والتقديرمايا شريف يستحق الثقة والتقديرمايا شريف يستحق الثقة والتقديرمايا شريف يستحق الثقة والتقديرمايا شريف يستحق الثقة والتقديرمايا شريف يستحق الثقة والتقديرمايا شريف يستحق الثقة والتقديرمايا شريف يستحق الثقة والتقديرمايا شريف يستحق الثقة والتقديرمايا شريف يستحق الثقة والتقديرمايا شريف يستحق الثقة والتقدير
مايا شريف مايا شريف غير متواجد حالياً
كابتن طيار

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
مايا شريف يستحق الثقة والتقديرمايا شريف يستحق الثقة والتقديرمايا شريف يستحق الثقة والتقديرمايا شريف يستحق الثقة والتقديرمايا شريف يستحق الثقة والتقديرمايا شريف يستحق الثقة والتقديرمايا شريف يستحق الثقة والتقديرمايا شريف يستحق الثقة والتقديرمايا شريف يستحق الثقة والتقديرمايا شريف يستحق الثقة والتقديرمايا شريف يستحق الثقة والتقدير
افتراضي رد: مبروك لسنتر كونكوردللضيافة الجوية بالاسكندرية

بصى انا يمكن جديده بس متابعه الموضوع من زمان بس كنت لوحدى الحمد لله لقيت شركاء انا كمان والله مستنيه من شهر 6 اللى فات يعنى سنه و3 شهور وانا كمان زهقت ونفسى اشتغل دلوقتى قبل كمان شويه بس بصبر نفسى شويه ومفيش اى اخبار وانا قريت الموضوع بتاع خطه التوظيف 2010 وحسيت اد ايه انتو زهقتو زى تمااااااام والله بس ان شاء الله نسمع خبر حلو بس حد ياكد لينا يا مايا هل مثلا فى احتمال ينزلو يعملو مقابلات السنه دى ويبعتو للناس على اول السنه الجديده بحيث انها تكون مع اول السنه الماليه للشركه ولا ايه بجد مش عارفه واسفه على الاطاله مايا

واللة يا نهى هو دة الى كنت بتكلم فية فى موضوع الخطوط السعودية ان مفيش خطة ادامنا نقدر نعرف منها على الاقل ترتيب الدول مش الوقت عشان كدة الواحد حاسس انة تايهة ومش عارف الدنيا هتمشى ازاى بعد كدة وانا جاتلى اللغبطة دية تحديدا بعد مصدر موثوق ما قال خطة 2010 خلصت ودخلنا فى خطة 2011 احتمال الخطة دية تبقى فى الخطوط السعودية الشركة نفسها لكن عندنا هنا احنا مبنسمعش غير خبر يلى خبر مش عدة اخبار الخطوط السعودية قررت تعملها ربنا يسهلنا كلنا يارب اهو الواحد بيعمل الى علية لو بيشد حيلة فى اللغة يعنى عقبال ما ربنا يحلها والواحد دايما بيصبر نفسة بكلمة (مفيش حاجة بعيد عن ربنا وربنا قادر على كل شى مهما كان صعب )
التوقيع  مايا شريف
مايا شريف غير متواجد حالياً