قديم 20-07-2009, 05:00 PM  
  مشاركة [ 14 ]
الصورة الرمزية sad girl 2
sad girl 2 sad girl 2 غير متواجد حالياً
نوران

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
sad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقدير

مشاهدة أوسمتي

sad girl 2 sad girl 2 غير متواجد حالياً
نوران

الصورة الرمزية sad girl 2

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
sad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقديرsad girl 2 يستحق الثقة والتقدير
افتراضي رد: نوران: شركة المصريه للطيران طالبه مضيفات ومضيفين بقالها شهرين

ازيكم انتم وازيك يامحمد لا انا مقلبتش ولا حاجه انا سبت شركتى لظروف حاصه بس انا فى المجال ولما بسمع عن اى اعلان بكتبه للشباب علشان بس انا عارفه هما قد ايه بيحلمو بالطيران

بصو بقا نصيحه للكل شغلنه ده متعب جدا جدا جدا اللى مفكر او مفكره انه دلع وشغل بسيط لا فهو مش بسيط لازم تبقو حابين الحاجه اللى انتم دخلين تشتغلوها ليه ؟؟ عشان تنجحو فيها اولا الشركات معظمها عايزة لغه حلوة ولباقه وشكل حلو او مقبول للبنت او الولد ومش شرط يكون امور او امورة يعنى كله بيعوض يعنى لو بنت وحشه بس معاها لغه هياخدوها بالنسبه للشركه اللى هى المصريه هما كان تفكيرهم كالاتى انهم يبتدوا بالناس اللى عندهم خبره عشان ياسسو اللشركه صح وبعد كده يخدو ناس تتدرب علشان الللى هما عندهم خبره يدربوهم صح فهمتونى بس هى دى كل العمليه نروح نقدم السى فى ونكون مبتسمين وشكلنا حلو ولابسين طقم مش شرط يكون غاالى بس يكون مرتب ومنظم ونتكلم بكل زوق واحترام وصبر مع الللى هيعملنا الانترفيو حتى لو استفزكم لازم تبقو ازكا منه لان دى بتبقا اختبارات فى الشخصيه وبس وبعد كده هما هيكلموكم ويالا ربنا معاكم واتمنالكم التوفيق كلكم
التوقيع  sad girl 2
ادعولى ربنا يوفقنى ويبعد عنى ولاد الحرام ويبعد عنى اذيت الناس الوحشه
sad girl 2 غير متواجد حالياً