الموضوع: حد عنده فكرة
قديم 13-08-2012, 03:27 AM  
  مشاركة [ 12 ]
الصورة الرمزية esgh
esgh esgh غير متواجد حالياً
الامتياز

شكر غيره: 0
تم شكره مرة واحدة في مشاركة واحدة
esgh يستحق الثقة والتقديرesgh يستحق الثقة والتقديرesgh يستحق الثقة والتقديرesgh يستحق الثقة والتقديرesgh يستحق الثقة والتقديرesgh يستحق الثقة والتقديرesgh يستحق الثقة والتقديرesgh يستحق الثقة والتقديرesgh يستحق الثقة والتقديرesgh يستحق الثقة والتقديرesgh يستحق الثقة والتقدير

مشاهدة أوسمتي

esgh esgh غير متواجد حالياً
الامتياز

الصورة الرمزية esgh

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره مرة واحدة في مشاركة واحدة
esgh يستحق الثقة والتقديرesgh يستحق الثقة والتقديرesgh يستحق الثقة والتقديرesgh يستحق الثقة والتقديرesgh يستحق الثقة والتقديرesgh يستحق الثقة والتقديرesgh يستحق الثقة والتقديرesgh يستحق الثقة والتقديرesgh يستحق الثقة والتقديرesgh يستحق الثقة والتقديرesgh يستحق الثقة والتقدير

انا اسفه جدا والله انا ما اخدتش بالي مين اللي كاتب ايه ومكنتش اقصد حد معين انا قرات الردود وحبيت اوضح انها ممكنه مشكلتنا هي الاحباط فعلا يا فندم ..
الخراطه مش صعبه ومش هي المشكله اللي توصلنا لاننا نقوله مستحيل وهتحتاج مصنع.. لا ممكن تتعمل حاجات قويه وفي البيت وفيه كتب كتيره لتصنيع المحركات دي في المنزل ومش بتاع الكانز ده لا حاجات اقوي ومفيدا وطيارات بتطير بيها

وانا اسفه لثاني مره ان كنت اسات بدون قصد انا كنت اقصد دفعه للمحاوله والتجريب وكل شئ ممكن ويعمل واحد قوي كمان

لا يا اختي مش احباط
وواضح جدا انك مابتعرفيش يعني ايه صناعة محرك تورباين
الا ازا كان بتشوفي ان الواحد ممكن يجرب اي حاجه حتى لو كانت مستحيله
الكلام هنا مش عام والواحد بيشجع الاخرين على حاجات وهو ولا عارف حاجه
الاخ سئل سؤال واضح ولو عندك اجابه على نفس السؤال جاوبي
مش بس تشجيع وكلام فارغ
وده الاسلوب (التشجيع الاعمى)مامنوش اي فايده و يضاف لاسلوب الاحباط
التوقيع  esgh
تفضلوا بزياره قناتي : www.youtube.com/user/esghesgh?feature=results_main
esgh غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس