قديم 20-09-2010, 12:31 PM  
  مشاركة [ 14 ]
الصورة الرمزية ياسر احمد محمد احمد
ياسر احمد محمد احمد ياسر احمد محمد احمد غير متواجد حالياً
اسماعيل يس

شكر غيره: 0
تم شكره 2 مرة في 2 مشاركة
ياسر احمد محمد احمد is a name known to allياسر احمد محمد احمد is a name known to allياسر احمد محمد احمد is a name known to allياسر احمد محمد احمد is a name known to allياسر احمد محمد احمد is a name known to allياسر احمد محمد احمد is a name known to all
ياسر احمد محمد احمد ياسر احمد محمد احمد غير متواجد حالياً
اسماعيل يس

الصورة الرمزية ياسر احمد محمد احمد

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 2 مرة في 2 مشاركة
ياسر احمد محمد احمد is a name known to allياسر احمد محمد احمد is a name known to allياسر احمد محمد احمد is a name known to allياسر احمد محمد احمد is a name known to allياسر احمد محمد احمد is a name known to allياسر احمد محمد احمد is a name known to all
افتراضي رد: اخـطـر رحـلـه لـك فـي الايفـاو

السلام عليكم انا رحلتي كانت من مطار الغردقة الي القاهرة المهم انا بستخدم برنامج فلايت باسنجر بعد الاقلاع بخمسة دقائق لقيت الاوتو ثروتل باظ قلت مش مشكلة اتحكم انا في الثروتل قبل الهبوط بشوية انظمة الكهرباء في الطائرة خربت و قبل الهبوط على طول لقيت انظمة ils خربت هي كمان قلت مش مشكلة اهبط بدون اوتو بايلوت قبل الهبوط على طول قلت انزل عجلات الطائرة و هنا كانت الكارثة مفيش عجلة واحدة نزلت فقلت للمراقب قال هنرش المدرج بالفوم عشان تقدر تنزل طبعا عملت ميسد ابروتش و حصلت مشكلة لايمكن حلها و هي ان الثروتل نفسه باظ وطبعا و انا بهبط الانذار شغال اوفر سبيد سينك رات المهم مبقتش كمان عارف انزل لان المحركات شغالة على اقصى قوة و في النهاية الطائرة اتكسرت فوق المدج الله يرحم الركاب هههههههههههههههه ونوع الطائرة كان PMDG MD11
ياسر احمد محمد احمد غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس