قديم 18-02-2008, 05:57 PM  
  مشاركة [ 115 ]
الصورة الرمزية muteb
muteb muteb غير متواجد حالياً
Purser

شكر غيره: 0
تم شكره 2 مرة في 2 مشاركة
muteb يستحق الثقة والتقديرmuteb يستحق الثقة والتقديرmuteb يستحق الثقة والتقديرmuteb يستحق الثقة والتقديرmuteb يستحق الثقة والتقديرmuteb يستحق الثقة والتقديرmuteb يستحق الثقة والتقديرmuteb يستحق الثقة والتقديرmuteb يستحق الثقة والتقديرmuteb يستحق الثقة والتقديرmuteb يستحق الثقة والتقدير
muteb muteb غير متواجد حالياً
Purser

الصورة الرمزية muteb

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 2 مرة في 2 مشاركة
muteb يستحق الثقة والتقديرmuteb يستحق الثقة والتقديرmuteb يستحق الثقة والتقديرmuteb يستحق الثقة والتقديرmuteb يستحق الثقة والتقديرmuteb يستحق الثقة والتقديرmuteb يستحق الثقة والتقديرmuteb يستحق الثقة والتقديرmuteb يستحق الثقة والتقديرmuteb يستحق الثقة والتقديرmuteb يستحق الثقة والتقدير
افتراضي رد: . : قسم الاستفسارات الخاص بالضيافة الجوية : .

انا عاوز حد يكون بجد فاهم يرد علي اسالتي دي
اولا انا طولي 190 سم ووزني 80 كج يعني تقريبا متناسب
بس انا سمعت كتيير ان الشباب الطوال الي زيي ما بيكونوش محببين اوي علشان طول فا هل دي حقيقة ؟؟
و كمان عاوز اعرف الحد الاقصي للسن دة بلنسبة طبعا للشباب
و كمان انا بدرس في ااخر سنة في المودرن اكادمي كومبيوتر سينس عمري 25 سنة
هل ممكن قبل ما ا خلص الدراسة او في خلال الدراسة اتقدم ؟؟؟ لوظيفة مضيف جوي مع العلم اني في خدمة عسكرية الي هي الجييش عندنا في مصر فهل استني لما اخلص و اشوف حظي ازا دخلت الجييش و استني لو دخلت و اقدم بعد كدة ؟؟؟ ولا ممكن اقدم من دلوقتي و يقبلوني عادي ؟؟؟
اخوكم عمرو من مصر
شكرا

اهلا اخوي عمرو

طولك معقول نعم طويل نسبيا لكن حسب معرفتي ان كل شركه لها شروط انا هحاول افيدك على سبيل المثال السعوديه مقبول الطول والسن من 21 الى 30 بنسبه للملاح المضيف .(يعني عمرك مناسب جدا )

بنسبه لدراستك الكمبيوتر سينس ممكن تقدم وانت تدرس وتقدم اذا كان عندك شهادت مثل اتمام ترم او مستوى مع وضع ملحوضه وهي انك تدرس الى الأن وتاريخ التخرج المرتقب . وبعد الدراسه تقدم الشهاده لتضم الى ملفك الوضيفي وبتوفيق بدراستك :)

بنسبه للخدمه العسكريه لا أعلم النضام فيها لان الأنضمه تختلف ان شاء الأخوان من مصر الشقيقه يفدوك بنقطه هاذي ..

تقبل تحياتي واعذرني على التقصير ..
التوقيع  muteb
الله واكبر يصلداً به شمخت ......نفوسنا عزة من وجهك اقتبست
muteb غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس