قديم 31-07-2017, 07:14 AM  
  مشاركة [ 5 ]
ebrahem90 ebrahem90 غير متواجد حالياً
درجة الضيافة

شكر غيره: 0
تم شكره 9 مرة في 6 مشاركة
ebrahem90 له تواجد مميز في خط الطيران
ebrahem90 ebrahem90 غير متواجد حالياً
درجة الضيافة

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 9 مرة في 6 مشاركة
ebrahem90 له تواجد مميز في خط الطيران
افتراضي رد: تحذير من الدراسه treasure coast flight training

طبعا انا في 2016 في شهر 7 يعني من سنه كنت هسافر للاكاديمية وكان ليا فيها صديق كابتن عبدالرحمن وهو اللي شجعني عليها كانت لسه مفهاش العدد الكبير كانوا بردوا 10 او كدا وبصراحه كانت عجباني جدا
بس حصلت القدره الالهيه واترفع الدولار واتحرر 😐 واتخرب بيتي معاه كان الدولار 8.86 بقى 18 جنيه ومش موجود علشان تشريه 20 و 21 من السوق السودا ودا طبعا خراب بيوت
المهم انا وقتها قولت الحمدلله وقدر الله وماشاء فعل
ودلوقت لقيت ان ربنا كان كاتبلي الخير اني ماسفرت والنهارده يوم ما اجمع تمن الدراسة تاني واجي انوي واول ما ادخل المنتدي اشوف موضوعك دا
بصراحه انت كفوووو
وربنا يوفقك يارب وكويس انك خليتني ابعد كنت لسه هكلمهم النهارده 😂
تقبل مروري
بالتوفيق يا كابتن
ومشكور على النصيحه
اخوك
عبدالله علي

العفو ياخوي عبدالله هذا واجبي وواجب كل شخص عنده معلومه عن اي مدرسه

الله يوفققك ويسر امرك وتحصل مدرسه مناسبه لك ولو كان عندك الامكانيه انك تروح فلوريدا بنفسك قبل الدراسه لكي تشوف المدارس و تختار الي تناسبك يكون افضل بكثير من اي موقع او منتدى او كلام اي شخص

اهم نقطتين
النقطه الاولى : ابتعد عن المدارس الكبيره او المزحومه اختار مدرسه صغيره او جديده لانها دائما تبحث عن انها تكبر عن طريق بناء سمعه جيده

النقطه الثانيه :لا تدفع اي مبلغ بشكل كامل ادفع على دفعات جدا صغيره يعني مثلا 5000 الاف دولار بحد اقصى

اخ عبدالرحمن عز اخ عزيز وغالي ولا اشكك بنيته حسب ماكان يفعل هنا انه يحاول ينصح الشباب ايام المدرسه ماكانت ممتازه هذا مااتمنى ان اظن فيه . لكن للاسف الان المدرسه جدا فاشله من النواحي المذكوره اعلاه بالموضوع اعلاه
ebrahem90 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس