قديم 27-08-2012, 03:51 PM  
  مشاركة [ 16 ]
الصورة الرمزية عبدالرحمن صبري
عبدالرحمن صبري عبدالرحمن صبري غير متواجد حالياً
الدرجة الاولى

شكر غيره: 1
تم شكره 7 مرة في 5 مشاركة
عبدالرحمن صبري يستحق الثقة والتقديرعبدالرحمن صبري يستحق الثقة والتقديرعبدالرحمن صبري يستحق الثقة والتقديرعبدالرحمن صبري يستحق الثقة والتقديرعبدالرحمن صبري يستحق الثقة والتقديرعبدالرحمن صبري يستحق الثقة والتقديرعبدالرحمن صبري يستحق الثقة والتقديرعبدالرحمن صبري يستحق الثقة والتقديرعبدالرحمن صبري يستحق الثقة والتقديرعبدالرحمن صبري يستحق الثقة والتقديرعبدالرحمن صبري يستحق الثقة والتقدير
عبدالرحمن صبري عبدالرحمن صبري غير متواجد حالياً
الدرجة الاولى

الصورة الرمزية عبدالرحمن صبري

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 1
تم شكره 7 مرة في 5 مشاركة
عبدالرحمن صبري يستحق الثقة والتقديرعبدالرحمن صبري يستحق الثقة والتقديرعبدالرحمن صبري يستحق الثقة والتقديرعبدالرحمن صبري يستحق الثقة والتقديرعبدالرحمن صبري يستحق الثقة والتقديرعبدالرحمن صبري يستحق الثقة والتقديرعبدالرحمن صبري يستحق الثقة والتقديرعبدالرحمن صبري يستحق الثقة والتقديرعبدالرحمن صبري يستحق الثقة والتقديرعبدالرحمن صبري يستحق الثقة والتقديرعبدالرحمن صبري يستحق الثقة والتقدير

للعلم فقط بس قبل ما أقول كل واحد هيفضل يقولى انتا بتحمل ليه حاجات مسروقة و متحملش و بتاع .. المهم
التكريك و كل الحاجات دى سرقة بس انا عن نفسى عارف انها سرقة و بستخدمها و محدش ليه فيه و كل واحد حر ...
--------
شوف أخى محمد هيا اول ما بتنزل الطائرة بتكون لسه ملهاش كراك يعنى لازم تشتريها و كل ده بس طبعا احنا لو ما أشتريناش مش هيلاقو فلوس يعملوا طيارات تانى و ننسى كل ده لولا الشركات دى مكناش هنعرف 747 ولا حتى سيميلوتر أكس ولا حتى الويندز الى بنستخدمه و كانت الحياة هتبقى مظلمة هوا اى نعم اسعارهم غالية بس تستحق اننا ندعمهم و لسه لغاية الأن الكابتن سيم 777 منزلهاش كراك و شوف نزلة بقالها قد ايه
مبالك بقا البى ام دى جى الى تكريكها أصعب بكتييييييييييييييييييييير
لو حد فكر يكركها هتاخد قد ايه
ف وجودها فى الفهرس يعتمد على المشرفين او المراقبين لو نزلها كراك أكيد ان شاء الله يضيفوها و الى ممعهوش يشترى الطيارة مفيش مشكلة أستمتع بيها لغاية ما ربنا يفرجها و أشتريها بس بجد بجد بجد الطيارة لما تكون مشتريها بتكون ليها متعة غييير و بيكون ضميرك مرتاح
ده بقا قرار راجع ليك بس انا مبعارضش الكراك الويندز نفسه عندى متكرك أصلا
ف اتمنى توضحلى بقا وجهة نظرك بخصوص كده
تحياتى ..

معاك حق لازم ندعم الشركات لكن هي لازم تدعمنا برضو و متنزلهاش بتمن غالي مثل pmdg حتى expansionn pack بفلوس
انا الfsx بتاعتي شاريها مش منزلها
لكني انا هانزل الpmdg 777 لان اسعار pmdg مبالغ فيها جدا
شكرا على المرور
تحياتي
التوقيع  عبدالرحمن صبري
عبدالرحمن صبري غير متواجد حالياً