قديم 17-04-2013, 01:22 AM  
  مشاركة [ 39 ]
basma.khedr basma.khedr غير متواجد حالياً
درجة الضيافة

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
basma.khedr مازال في بداية الطريق
basma.khedr basma.khedr غير متواجد حالياً
درجة الضيافة

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
basma.khedr مازال في بداية الطريق

الحمد لله انك عملتى كويس وهو يوم سهل والناس فعلا متعاونين وفعلا الانجلش بتاعهم ضعيف جدا وكويس انك فضلتى تجاوبى بالانجليزى هما عملو انترفيو مع كتير بالعربى بس طبعا افضل انك توصلى الى انتى عاوزاه بلغة انجليزية مفهومة احنا كمان كنا بندخل 7 بس كل واحده كانت بتقعد على مكتب من دول قدام 3 مش واحد

انا كان اللجنة بعد النفسى بأسبوعين بس غالبا انتو لازم تمتحنوا الفاينال قريب جدا عشان انا سمعت انهم لازم يخلصوا كل الامتحانات ويطلعوا النتيجة على نهاية الشهر

ذاكرى العملات والعواضم ومعلومات عن الشركة ومتقلقيش الانترفيو ده بيكون بالكتير اوى 5 دقايق ولازم تفضلى مبتسمة دايما لازم لازم لازم وظبطى وزنك لانهم او حاجه بيعملوها بيقيسوا الطول والوزن لازم وزنك يكون " الطول - 110= الوزن المثالى " وهتلاقى حد فى اللجنه بيحاول يستفزك مثلا لو انتى تخينه هيقولك انتى تخينه او يعلس عليكى ويقولك انتى مش بتبتسمى ليه خليكى هادية ومتظهريش اى انفعال وهيسألك عن نفسك فى ناس اتسالت فى اسامى الوزراء وناس لا الاسئلة بتتغير

انا طولى 165 ووزنى 54 يعنى اعتقد انو مثااالى انا الحمد لله مش قلقاانه من النقطه دى .. بس انا الصرااحه معلوماتى فى العواااصم مش اد كده يعنى انا فاكره بعض العوااصم من اايام الطفوله لما كنا بنلعب بنك الحظ :D طيب وكمان بيركزوو على الدول العربيه والاجنبيه ولا ايه بالظبط ؟؟ ... طيب تمام الحمد لله ان شاء الله منستنااش كتير زى المره اللى فاتت .. يعنى هم مثلا مابيسألوش عن السيااسه و اوضااع البلد وكده اخرهم الحاجات اللى انتى ذكرتيهااا .. بجد ربنا يوفقك ولو لينا نصيب واتقبلنااا اكيد لازم اتعرف شخصياا عليكى بالتوفيق للكل ان شاء الله
basma.khedr غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس