قديم 11-04-2011, 11:36 PM  
  مشاركة [ 6 ]
fouad elmoghazy fouad elmoghazy غير متواجد حالياً
كابتن طيار اول

شكر غيره: 0
تم شكره 3 مرة في 3 مشاركة
fouad elmoghazy يستحق الثقة والتقديرfouad elmoghazy يستحق الثقة والتقديرfouad elmoghazy يستحق الثقة والتقديرfouad elmoghazy يستحق الثقة والتقديرfouad elmoghazy يستحق الثقة والتقديرfouad elmoghazy يستحق الثقة والتقديرfouad elmoghazy يستحق الثقة والتقديرfouad elmoghazy يستحق الثقة والتقديرfouad elmoghazy يستحق الثقة والتقديرfouad elmoghazy يستحق الثقة والتقديرfouad elmoghazy يستحق الثقة والتقدير
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى fouad elmoghazy
fouad elmoghazy fouad elmoghazy غير متواجد حالياً
كابتن طيار اول

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 3 مرة في 3 مشاركة
fouad elmoghazy يستحق الثقة والتقديرfouad elmoghazy يستحق الثقة والتقديرfouad elmoghazy يستحق الثقة والتقديرfouad elmoghazy يستحق الثقة والتقديرfouad elmoghazy يستحق الثقة والتقديرfouad elmoghazy يستحق الثقة والتقديرfouad elmoghazy يستحق الثقة والتقديرfouad elmoghazy يستحق الثقة والتقديرfouad elmoghazy يستحق الثقة والتقديرfouad elmoghazy يستحق الثقة والتقديرfouad elmoghazy يستحق الثقة والتقدير
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى fouad elmoghazy
افتراضي رد: اريد شراء بطارية ولا اعرف المواصفات . للسبيد كنترولر

ا جدعان احنا نقدر نعمل ريموت كنترول من 80 ال 100 متر
بس انا عايز اعرف ازاي اقدر اعمل مجموعه علشان انا عضو جديد في المنتدي ؟
و بعد لما اعمل المجموعه ان شاء الله الكل يدخل عليها و انا لما هعمل الشرح بتاع الريموت كنترول و جسم الطياره انا هعمل الاول الريموت باصوت و الصوره اي فديو علشان الناس تطمن بس و بعد كدا نعمل جروب و ياريت الي يكتب كومنت يكتب رقم تليفونه ياريت او اميله ياريت علشان نقدر نتواصل علشان انا مش عارف اعمل مجموعه علشان انا جديد في المنتدي
رقمي 0113755204

اميلي
[email protected]

انت مش قلتلى عندك امتحانات دلوقتى دخلت ماشى يا اتش انت قلتلى انك هتنذل تشترى العجل وما حصلش هتنزل امته
fouad elmoghazy غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس