قديم 28-12-2009, 07:16 PM  
  مشاركة [ 5 ]
paradies paradies غير متواجد حالياً
احمد تذاكر

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
paradies يستحق الثقة والتقديرparadies يستحق الثقة والتقديرparadies يستحق الثقة والتقديرparadies يستحق الثقة والتقديرparadies يستحق الثقة والتقديرparadies يستحق الثقة والتقديرparadies يستحق الثقة والتقديرparadies يستحق الثقة والتقديرparadies يستحق الثقة والتقديرparadies يستحق الثقة والتقديرparadies يستحق الثقة والتقدير

مشاهدة أوسمتي

إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى paradies
paradies paradies غير متواجد حالياً
احمد تذاكر

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
paradies يستحق الثقة والتقديرparadies يستحق الثقة والتقديرparadies يستحق الثقة والتقديرparadies يستحق الثقة والتقديرparadies يستحق الثقة والتقديرparadies يستحق الثقة والتقديرparadies يستحق الثقة والتقديرparadies يستحق الثقة والتقديرparadies يستحق الثقة والتقديرparadies يستحق الثقة والتقديرparadies يستحق الثقة والتقدير
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى paradies
افتراضي رد: مشكلة مع مكتب حجوزات هل من عضو يوجهنى ازاى اجيب حقى

هيا فعلا في غلطه حصلت من الاول اولا انت تقدر كنت تقدر تستخدم التذكره الاولانيه بتاعت جده وتعمل تغيير لاتجاه الرحله وتدفع الغرامه بس حتى لو التذكره كانت اتشالت من على السيستم مجرد ان المكتب يحط رقم التذكره بتاعت جده على التذكره بيعملها اعاده اصدار للتذكره وبيكون فيها غرامه .

ثانيا :التذكره على الخطوط السعوديه عند عدم استخدام الذهاب في اول مره الحجز كله بيتلغي يعني المفروض ان لي رجعلك الحجز في اول مره كان يرجعلك العوده كمان علشان الوالد الكريم يرجع ودي ممكن تكون سياسه سيستم او شركه على حسب القوانين المتبعه في اي شركه طيران .

ثالثا : المكتب بتاع القاهره للاسف مش عايز اقول كلام حلو فيه المفروض ان التذكره unused والكلام دا ممكن تشيك مع الخطوط السعوديه فيه وليك حق انك تعملها مرتجع وكان بالنسبه للعوده الموظف لي عمل التذكره بتاعت العوده كان ممكن يشيك على التذكره القديمه وزي ما بيقولوا بالبلدي يستخدم الرصيد لي فيها طبعا الصح انه يشوف الunused ويستغله ويخليه used على التاريخ الجديد .

اذا حبيت اني اتابع معاك ممكن ابعتلك ايميلي في رساله واقولك تعمل ايه بالظبط مع الشركه دي بعيد عنك الشركات بتجيب لبعضها اللعن .
paradies غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس