قديم 15-05-2010, 11:32 PM  
  مشاركة [ 51 ]
الصورة الرمزية alooka
alooka alooka غير متواجد حالياً
كابتن طيار اول

شكر غيره: 0
تم شكره مرة واحدة في مشاركة واحدة
alooka يستحق الثقة والتقديرalooka يستحق الثقة والتقديرalooka يستحق الثقة والتقديرalooka يستحق الثقة والتقديرalooka يستحق الثقة والتقديرalooka يستحق الثقة والتقديرalooka يستحق الثقة والتقديرalooka يستحق الثقة والتقديرalooka يستحق الثقة والتقديرalooka يستحق الثقة والتقديرalooka يستحق الثقة والتقدير
alooka alooka غير متواجد حالياً
كابتن طيار اول

الصورة الرمزية alooka

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره مرة واحدة في مشاركة واحدة
alooka يستحق الثقة والتقديرalooka يستحق الثقة والتقديرalooka يستحق الثقة والتقديرalooka يستحق الثقة والتقديرalooka يستحق الثقة والتقديرalooka يستحق الثقة والتقديرalooka يستحق الثقة والتقديرalooka يستحق الثقة والتقديرalooka يستحق الثقة والتقديرalooka يستحق الثقة والتقديرalooka يستحق الثقة والتقدير
افتراضي رد: المعلومات الكاملة من مدرسة سانت هاربت بكندا قبل التخفيض

معذره اخى الكريم
انا راجعت النص اللى باللغه الانجليزيه ولم اجد انهم قايلين انهم بيعطوا الرخصه الاوربيه وطبعا لان لغتى الانجليزيه ضعيفه جدا (حيث اننى خريج مدارس لغات ) فأتمنى منك او من اى احد فى المنتدى ان تقتبس من الموقع اى جزء مكتوب فيه هذه الحروف الانجليزيه الثلاثه جنب بعض JAA حيث اننى رغم لغتى الانجليزيه الضعيفه الا اننى عندما قرأت الموقع بالكامل باللغه الانجليزيه يا أخى العزيز لم أجد تلك الحروف الثلاثه جنب بعض اللهم الا انهم قايلين بس فى النسخه العربيه اللى هما كاتبينها بايديهم كما أن هذه الشهادة تضاهي بقيمتها و محتوياتها شهادة الـ جي ايه ايه الأوروبية
وحتى مش كاتبينها فى النسخه الانجليزيه لان ما فيش حاجه اسمها تضاهى يا بيقدموها زى مانت بتقول يا ما بيقدموها !!!
لكن موضوع تضاهى ده هاحاول انا ابقى اقوله للخطوط الطيران اللى بتطلب ال JAA وهاقولهم انا معايا شهاده تضاهى الجى ايه ايه
او يمكن هما قايلين فى النسخه الانجليزيه للموقع بالمعنى العام زى ما انت بتقول
احنا بنقدم شهاده اروبيه بس مش قايلينها صراحه والذكى بس هو اللى يفهم من المعنى العام للنص انهم بيقدموا ال JAA
طبعا قايلين ده بالانجليزى ولكن لان العيب فيا انا فأنا طبعا للى مش قادر اترجم موضوع المعنى العام ده!!!
ربنا يباركلك

السلام عليكم
يا جماعة الموضوع لازم يبقي نقاش مش اكتب معلومة متقتنعش بيها يبقي انا كداب انا كتبت الاميل و ممكن تسالوهم بنفسكو و تكدبوني ماهو في مدارس مش حاطة اسعار ولا نوع الرخص سايبين الحاجات دي للمهتمين فقط
علي العموم دا اميلهم و اسالهم و هيبقي دا نقطة الفصل بيني و بينك لوقالولك مش بندي رخصة اوروبية انا هطلب من الادارة بحذف الموضوع و شطب عضويتي من المنتدي و دي شهادة مني بذلك قدام الناس كلها
و اشكركم علي الاهتمام بموضوعي

[email protected]
التوقيع  alooka
[email protected]
alooka غير متواجد حالياً