قديم 31-08-2009, 04:42 AM  
  مشاركة [ 2 ]
الصورة الرمزية gogoo
gogoo gogoo غير متواجد حالياً
][ مشرفة سابقة ][
][ الضيافة الجوية وسلامة المقصورة][

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
gogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقدير
gogoo gogoo غير متواجد حالياً
][ مشرفة سابقة ][
][ الضيافة الجوية وسلامة المقصورة][

الصورة الرمزية gogoo

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
gogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقديرgogoo يستحق الثقة والتقدير
افتراضي رد: جميع ايميلات بنات المنتدى بالداخل بسرعة قبل الحذف(بسرررعه)

والله انت بتناقش قضيه جداا مهمه وخطيره
فعلا موضوع تبادل الايميلات والناس اللي بتسجل في المنتديات علشان بس تتعرف على بنات ومش هدافع عن البنات واقول انهم هما كان ابرياء فيه برضه بعض الفتيات ربنا يعافينا نفس الشكل
والله ثم والله الناس دي اكتر صنف في البشر انا بتعجب منه بالذات الي بيدعوا انهم بيبحثوا عن الحب اي حب ده اللي من خلف شاشات بجد ازاي هتقدر تحكم على حد انت ماتعرفوش في الواقع بصراحه انا بشعر ان الناس دي اللي بتقعد تحب عالنت ناس الفضى والفراغ للاسف تمكن منهم بجد عمرك ماتلاقي انسان محترم وراه مسؤليه وبيشتغل وعنده حياه او انسانه عاقله ونضاجه ووراها هي كمان مسؤليه تعمل كده
لا وكمان يا اخي ظهرت مواقع عافانا الله واياكم منها للزواج عن طريق الانترت والله العظيم انا باسف عالناس دي
موضوع قيم ورائع شكرا لك وبانتظار جديدك
gogoo غير متواجد حالياً