قديم 07-09-2013, 05:14 PM  
  مشاركة [ 3 ]
الصورة الرمزية محمد شحاته
محمد شحاته محمد شحاته غير متواجد حالياً
مساعد طيار

شكر غيره: 0
تم شكره 12 مرة في 11 مشاركة
محمد شحاته يستحق الثقةمحمد شحاته يستحق الثقةمحمد شحاته يستحق الثقةمحمد شحاته يستحق الثقةمحمد شحاته يستحق الثقةمحمد شحاته يستحق الثقةمحمد شحاته يستحق الثقةمحمد شحاته يستحق الثقةمحمد شحاته يستحق الثقة
محمد شحاته محمد شحاته غير متواجد حالياً
مساعد طيار

الصورة الرمزية محمد شحاته

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 12 مرة في 11 مشاركة
محمد شحاته يستحق الثقةمحمد شحاته يستحق الثقةمحمد شحاته يستحق الثقةمحمد شحاته يستحق الثقةمحمد شحاته يستحق الثقةمحمد شحاته يستحق الثقةمحمد شحاته يستحق الثقةمحمد شحاته يستحق الثقةمحمد شحاته يستحق الثقة

السلام عليكم اخى محمد فعلا المحرك اللى انت هتستخدمه ممكن ينفع كما قال لك الاخ الفاضل ابو عبد الله ولكن على ما اعتقد يجب ان تضيف له جير بوكس وارجو ان ينتبه الاخ ابو عبد الله الى ان الهيكل من الكرتون على ما اعتقد فارجو ان يقول هل تنفع مع الكرتون ام لا
وبالنسبه للالكترونيات الخاصه بالطائرة كلها بأذن الله سهل صنعها بالنسبه لى لانى ضيعت والله 3 سنين من عمرى اقراء واقراء
الى ان امتلئت رأسى من المعلومات وبالنسبه للسيرفو هذا تم صنعه ووزنه خفيف جدا وبالنسبه للمحرك قربت الانتهاء ولكن العائق الذى امامى هو الدراسة هههههههههه اصل الاجازه خلصت
وبالنسبه للريموت فهذا اخذت على شانه كوس فى الالكترونيك
وان شاء الله ينفع بريموت السياره وطبعا معظم الاخوان ممكن يقولوا ريموت السياره فيه قناتين وكما مداه قصر
كل هذا ان شاء الله معمول حسابه وكما قلت العائق الوحير الدراسه
واى استفسار انا فى الخدمة وارجو ان ينفع الكرتون للطيران
وانا ايضا عندى 10 محركات مثل هذا المحرك ههههههههههه كنت بكسر الالعاب بتاعت اخويا علشان اخد منها المحركات
وبالنسبه للريشه هذه تباع مثل اللى فى النت ب 7.5 جنيهات مصريه
وانا جبت واحده من محلات 2.5 فى مصر
ومعلش طولت عليك اخى الكريم سامحنى
محمد شحاته غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس