الموضوع: Flight Attendant Interview
قديم 04-02-2008, 01:38 AM  
  مشاركة [ 30 ]
الصورة الرمزية Rona
Rona Rona غير متواجد حالياً
InFlight Service
&Cabin Safety Member

شكر غيره: 0
تم شكره مرة واحدة في مشاركة واحدة
Rona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقدير
Rona Rona غير متواجد حالياً
InFlight Service
&Cabin Safety Member

الصورة الرمزية Rona

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره مرة واحدة في مشاركة واحدة
Rona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقديرRona يستحق الثقة والتقدير
افتراضي رد: Flight Attendant Interview

ميرسي يا رونا على الترجمة والله تعبينك معانا كله من الكابتن وعمايله
وانا بصراحة ماكنتش قادرة امسك نفسي من الضحك يا لومي على السؤال اللي اتسالتيه هو بصراحة سؤال محرج وعجيب
ويمكن انا لو اتسالت السؤال ده كنت افتكرت المانجر مش محترم هههههههههه
بس انا عارفة انهم في اسئلة المقابلة بيحاولوا يسالوا اسئلة غريبة كده ويمكن كانت هتبقى اجابتي زي ما قال الاخ كابتن 777 هههههههههههههههههههه
بجد ربنا يوفق الجميع

لا ميرسى على واجب يا جوجو
كلة عشان خاطر عيونكو وعشان خاطر عيون بطوطة
أما بقى أحمد مش محتاج ترجمة بس هوة بيخلص ذنب فيا
وبعدين مش محترم أية يا جوجو , دة أنتى لازم تقوى قلبك لو عاوزة تبقى مضيفة وتتقبلى وتتوقعى أى حاجة ممكن تحصل دة كدة الراجل كان زوق خالص لما سأل لومى السؤال دة
عشان همة بيحاولو يوصلوكى لأقصى درجة يشوفو فيها تحملك وتصرفك فى المواقف الهباب عشان بتقابلى ناس من هنا وهناك ومن جميع العقول ويمكن ناس معندهاش عقل اصلا وحطين مكانة فردة جزمة ولا كلب بيهوهو هههههههههههههه
وربنا يسترها يارب يلاهوتىىىىىىىىى
التوقيع  Rona
A Dreamer Which her Dreams Never
come true
Rona غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس