قديم 25-06-2008, 07:33 PM  
  مشاركة [ 6 ]
الصورة الرمزية Hend
Hend Hend غير متواجد حالياً
????

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
Hend نجم متميز في خط الطيرانHend نجم متميز في خط الطيرانHend نجم متميز في خط الطيرانHend نجم متميز في خط الطيرانHend نجم متميز في خط الطيرانHend نجم متميز في خط الطيرانHend نجم متميز في خط الطيرانHend نجم متميز في خط الطيرانHend نجم متميز في خط الطيرانHend نجم متميز في خط الطيرانHend نجم متميز في خط الطيران
Hend Hend غير متواجد حالياً
????

الصورة الرمزية Hend

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
Hend نجم متميز في خط الطيرانHend نجم متميز في خط الطيرانHend نجم متميز في خط الطيرانHend نجم متميز في خط الطيرانHend نجم متميز في خط الطيرانHend نجم متميز في خط الطيرانHend نجم متميز في خط الطيرانHend نجم متميز في خط الطيرانHend نجم متميز في خط الطيرانHend نجم متميز في خط الطيرانHend نجم متميز في خط الطيران
افتراضي رد: ***الجنون بدايته حلم***

انا برده ذكرت انه ى كل مكان الكويس والوحش ده طبعا شئ بديهى مش كتبت الكلام ده علشان اقول على بلدى كده دى نقطه فى مليون نقطه فى البلد فأكيد فى نقاط حلوه كتير انا كتبت الكلام ده لنتعرف على احلام كل انسان ونشوف مدى صبرنا عليها ونتعلم من بعض فياريت نفهم بعض ومايتحولش الكلام لمهاجمه من دون اسباب للأسف الشديد ان دى الحقيقه اللى حصلت وياريت كانت تبقى الحقيقه غير كده كنت اتمنى ومكنتش نكرتها وفى الاول والاخر زى ماكتبت قبل كده ان كل بلد فيها الحلو والوحش ومصر بلدى فيها حاجات كتير حلوه بس الحاجات دى مالهاش صله بكلامى اللى بقوله فطبعا لو كان الكلام ليه صله بحاجات كويسه كنت ذكرتها
تكرم لمرورك وابداء رأيك ووجودنا هنا للنقاش والاستفاده لا اكثر
ولك انسان عنده حلم وقصه ليه نستفيد منه ويكتبه لينا
Hend غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس