قديم 26-09-2008, 05:47 PM  
  مشاركة [ 12 ]
الصورة الرمزية Hend
Hend Hend غير متواجد حالياً
????

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
Hend نجم متميز في خط الطيرانHend نجم متميز في خط الطيرانHend نجم متميز في خط الطيرانHend نجم متميز في خط الطيرانHend نجم متميز في خط الطيرانHend نجم متميز في خط الطيرانHend نجم متميز في خط الطيرانHend نجم متميز في خط الطيرانHend نجم متميز في خط الطيرانHend نجم متميز في خط الطيرانHend نجم متميز في خط الطيران
Hend Hend غير متواجد حالياً
????

الصورة الرمزية Hend

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
Hend نجم متميز في خط الطيرانHend نجم متميز في خط الطيرانHend نجم متميز في خط الطيرانHend نجم متميز في خط الطيرانHend نجم متميز في خط الطيرانHend نجم متميز في خط الطيرانHend نجم متميز في خط الطيرانHend نجم متميز في خط الطيرانHend نجم متميز في خط الطيرانHend نجم متميز في خط الطيرانHend نجم متميز في خط الطيران
افتراضي رد: إعلان الخطوط الجويه الإماراتيه بجريدة الأهرام

اهلا ياساره
انا دلوقتى بدخل على الموقع لاقيته غير اللى كنت بدخل عليه اكيد هم عملوا كده من ضغط التقديمات
انا جبتلك لينك يارب يشتغل ويفتح عندك
https://www.emiratesgroupcareers.com/index.asp?pgurl=/ExploreOurCareers/Crew/cabin_crew.asp

هتدخلى على Cabin Crew Application form
وتعملى كليك على Create a New Cabin Crew Application
علشان تملى الأبليكشن بتاعك
وهتملى الأبليكشن وكل ماتخلصى تدوسى على Next Page
وبس وهيوصلك ايميل بالApplication reference
رقم الأبلكيشن بتاعك علشان لو حبيتى تدخلى وتقدمى بيه فى حاجه تانيه او تعديل لأى بيانات تخصك
وبسسسسسسسسسسسسس

وبرده عاوزه اطمنك علشان مش تزعلى ولا تدايقى ان الخطوط الإماراتيه بيبقى اوبن داى يعنى يوم الإنترفيو مفتوح للجميع اى حد يقدر يروح ويعمل انترفيو وانا كتبت المكان واليوم اللى هيجوا فيه وهيكون
يوم 18/10/2008
فندق سيميراميس
الساعه 8:30 صباحا
والإنترفيو بيكون عباره عن بيخلوا كل 8 او 9 بنات يعملو سيركل دائره ويتكلموا مع بعض عن موضوع هم بيقولوك عنه وبيشوفوا مين الى بتتكلم كويس واكتف مع المجموعه
وبعد كده بيصفوهم ويدخلوا على مرحلة تست انجليش على الورق بس بيكون صعب وبعد كده بيصفوهم
ومعرفش فى اكتر من كده ده اللى وصلتله
بس التيست صعب مش فاكره اوى والله كانت الأسئله عباره عن ايه بس اللى لاحظته انه تست انجليش واسئلة ذكاء لانه من سنتين او اكتر
يارب اكون افادتك
بالتوفيق للجميع يارب
واللى يروح يكتبلنا عمل ايه علشان انا مش ناويه اروح
بالتوفيق للجميع يارب
Hend غير متواجد حالياً