الموضوع: [إعــلان] شاركنا اجمل لقطاتك للمحاكي
قديم 27-06-2012, 02:01 PM  
  مشاركة [ 72 ]
الصورة الرمزية ahmad93
ahmad93 ahmad93 غير متواجد حالياً
VIP MEMBER
THE PRO FS Painter

شكر غيره: 0
تم شكره 11 مرة في 7 مشاركة
ahmad93 يستحق الثقة والتقديرahmad93 يستحق الثقة والتقديرahmad93 يستحق الثقة والتقديرahmad93 يستحق الثقة والتقديرahmad93 يستحق الثقة والتقديرahmad93 يستحق الثقة والتقديرahmad93 يستحق الثقة والتقديرahmad93 يستحق الثقة والتقديرahmad93 يستحق الثقة والتقديرahmad93 يستحق الثقة والتقديرahmad93 يستحق الثقة والتقدير

مشاهدة أوسمتي

إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى ahmad93
ahmad93 ahmad93 غير متواجد حالياً
VIP MEMBER
THE PRO FS Painter

الصورة الرمزية ahmad93

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 11 مرة في 7 مشاركة
ahmad93 يستحق الثقة والتقديرahmad93 يستحق الثقة والتقديرahmad93 يستحق الثقة والتقديرahmad93 يستحق الثقة والتقديرahmad93 يستحق الثقة والتقديرahmad93 يستحق الثقة والتقديرahmad93 يستحق الثقة والتقديرahmad93 يستحق الثقة والتقديرahmad93 يستحق الثقة والتقديرahmad93 يستحق الثقة والتقديرahmad93 يستحق الثقة والتقدير
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى ahmad93

يا يا عم احمد ده مش حرام عليك الصور الجامدة دى الواحد كده مش عارف يكسب :iconloli:
صور معديا صراحة باين ان الواحد لازم يطلع كل حاجة عنده فى المسابقة دى هع هع .. والله يا كابتن صورة جميلة شكراااا

وهذا المغزى من هذه المسابقات ان تكون روح المنافسة بين الاعضاء للوصول الى مستوى راقي والي مش قادر يعمل مثل هذه الصور ممكن يثابر ويتعلم كيفية فن التقاط الصور والتعديل عليها ولكن هم اقلية من يردون ذالك وتلاحظ هينا في فترة الصيف والمفروض الكل يكون يشتغل ويعمل ولكن وينهم نايمين وانا عن نفسي كمان متغيب ولكن السبب كثرة سفري في هذه الفترة وانا في رمضان رح اقوم بمشروع ان شاء الله ربنا يعيني عليه

ماشاء الله صور في قمة الروعة ♥
وانا على بالي اني راح افوز هههههههه

ليش لأ ان شاء الله بتفوز ولكن انت شد حيلك شكرا لك
التوقيع  ahmad93
ahmad93 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس