قديم 19-02-2013, 10:49 PM  
  مشاركة [ 6 ]
الصورة الرمزية يا رب عايز ابقى طيار
يا رب عايز ابقى طيار يا رب عايز ابقى طيار غير متواجد حالياً
الامتياز

شكر غيره: 2
تم شكره 11 مرة في 9 مشاركة
يا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقدير
يا رب عايز ابقى طيار يا رب عايز ابقى طيار غير متواجد حالياً
الامتياز

الصورة الرمزية يا رب عايز ابقى طيار

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 2
تم شكره 11 مرة في 9 مشاركة
يا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقدير

اليوم تسلمت رسالة على هاتفى المحمول مضمونها
::عزيزى العميل برجاء زيارة فرعكم لإستلام بطاقة فيزا إلكترون الخاصة بكم ::
طبعا أول ما تسلمت الرسالة سبت كل الى كنت بعمله D: و روحت على فرع البنك الى فتحت منه الحساب و وجدت بالفعل البطاقة بتاع الATM (الصراف الالى) وصلت من يوم الاحد
انما بطاقة الانترنت قالولى أن شاء الله يوم الاثنين القادم 25 / 2 /2013
ف أخدت البطاقة كانت فى مظروف مغلق بأحكام و الرقم السرى متبرشم بمعنى الكلمة و كان صعب عليا جدا فتحه من غير ما أحدث ضرر بالبطاقة بس الحمدلله فتحت المظروفين و كان عليا أتنين جنيه D: LOOOOL
و سددتهم للبنك و لما سئلت عن الحد الادنى للإيداع قالولى نص جنيه :iconloli:
انا كنت فاكر خمسين جنيه مثلا ولا حاجة أتفجأت D:
و أخدت الفيزا و مضيت على الاستلام و اخدت كل حاجة و خرجت جربتها فى ماكينة الصرافة الالى لأكتر من بنك للتأكد أنها شغالة تمام بدون أى مشاكل و الحمدلله كانت كويسة
و صورتها عشان تشوفوها D:

ده وجه البطاقة الامامى طبعا العلامات السوداء انا الى معلم عليها عشان دى معلومات مينفعش حد يشوفها D:

و دى الوجه الخلفى للبطاقة العلامة السوداء الصغيرة الى على اليمين دى برضوا انا الى عاملها عشان فيها رقم مينفعش حد يعرفه D:
طبعا دى بطاقة السحب و الاستعلام عن طريقة ماكينات الصراف الالى و لما جربتها على بعض المواقع مفيش غير أمازون هوا الوحيد الى قبل دى عشان دى ديبت كارد بتاع ATM و باقى المواقع لم تقبلها
بس أن شاء الله البطاقة الخاصة بالتسوق عبر الانترنت هتكون شغالة و هتتقبل فى معظم المواقع العالمية و المعروفة
أن شاء الله لى رجعة مع بطاقة الانترنت و هصورهالكم برضوا D:
تحياتى...
يا رب عايز ابقى طيار غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس