قديم 26-05-2009, 04:02 PM  
  مشاركة [ 44 ]
الصورة الرمزية ahmedhakim
ahmedhakim ahmedhakim غير متواجد حالياً
AREA CONTROLLER

شكر غيره: 3
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
ahmedhakim يستحق الثقةahmedhakim يستحق الثقةahmedhakim يستحق الثقةahmedhakim يستحق الثقةahmedhakim يستحق الثقةahmedhakim يستحق الثقةahmedhakim يستحق الثقةahmedhakim يستحق الثقةahmedhakim يستحق الثقة
ahmedhakim ahmedhakim غير متواجد حالياً
AREA CONTROLLER

الصورة الرمزية ahmedhakim

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 3
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
ahmedhakim يستحق الثقةahmedhakim يستحق الثقةahmedhakim يستحق الثقةahmedhakim يستحق الثقةahmedhakim يستحق الثقةahmedhakim يستحق الثقةahmedhakim يستحق الثقةahmedhakim يستحق الثقةahmedhakim يستحق الثقة
Egyptairicon رد: EGYPTAIR NEW ADVERTISEMENT (Wish u all Luck) Hurry Up

اولا احب اشكر صاحب الموضوع انه اتاح لنا المناقشة الجميلة دى
ثانيا انا كنت انهاردة فى مصر للطيران وشوفت العدد اللى مقدم فى وظيفة ضابط حركة وكان العدد تقريبا 12000 واحد مقدم فى الوظيفة دى
انا امتحانى ان شاء الله هايبقى يوم الخميس
كنت عايز اضيف حاجة بخصوص امتحان اللغات بتاع معهد القوات المسلحة ان الامتحان بيجى 90% منه جرارمر ومن وجهة نظرى الشخصية ان الامتحان بتتحط الاسئلة بتاعته على عدد الناس اللى عايزين يشغلوهم
بمعنى
ان لو العدد كبير وعايزين حوالى 15 او 20 واحد طبعا هايجيبوا امتحان نااااااااااااااار انما لو العدد قليل بيجيبوا الامتحان كويس وفى وجهة نظرى الشخصية برضه ان الامتحان مبيبقاش لتحديد المستوى ولا حاجة انما بيبقى عشان يطير نااااااااااس كتير من الوظيفة
فيه حاجة اخيرة لو ليك وسطة فى معهد اللغات نفسه هاتفيدك جدا جدا
ده كده موضوع اللغة
تانى حاجة بخصوص الانترفيو انا كنت عملت انترفيو قريب فى وظيفة ضابط لاسلكى بس الحمد لله على كل حال مقبلتش المهم اتسالت فى عواصم البلاد ( عاصمة اثينا ايه ؟؟؟ ) والعملات والحاجة اللى ركزوا عليها فعلا روت الرحلات اللى هو خط سير الطيارة بمعنى هايقلك لو الطيارة طالعة من مصر وهاتروح اسبانيا ايه البلاد اللى هاتعدى عليها؟؟؟؟ كده يعنى وادونا ورقة انجليزى نقراها هاتبقى كلام عن المطارات والطيران بصفة عامة ونسييييييييييييييت اهم حاجة اول سؤال اتسالته فى المقابلة دى ( قدم نفسك بالانجليزى طبعا واشتغلت فين قبل كده برضه بالانجليزى )
معلش طولت عليكم بس فى الاخر عايز اسال سؤال بخصوص ضابط حركة تحميل وضابط الحركة ايه الفرق بينهم وهل مستقبل كل وظيفة منهم كويس يعنى ليها ترقيات ووظيفة حلوة كده ولا ايه بالظبط؟؟؟؟؟؟؟
اخوكم حكييييييييييييييييييييييييم
التوقيع  ahmedhakim
لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
ahmedhakim غير متواجد حالياً