قديم 16-12-2008, 02:07 AM  
  مشاركة [ 7 ]
الصورة الرمزية Capt. Kareem Al-Ashry
Capt. Kareem Al-Ashry Capt. Kareem Al-Ashry غير متواجد حالياً
][ مدير فيرتشوال فلاي انجن ][
المتميزين

شكر غيره: 16
تم شكره 6 مرة في 5 مشاركة
Capt. Kareem Al-Ashry يستحق الثقة والتقديرCapt. Kareem Al-Ashry يستحق الثقة والتقديرCapt. Kareem Al-Ashry يستحق الثقة والتقديرCapt. Kareem Al-Ashry يستحق الثقة والتقديرCapt. Kareem Al-Ashry يستحق الثقة والتقديرCapt. Kareem Al-Ashry يستحق الثقة والتقديرCapt. Kareem Al-Ashry يستحق الثقة والتقديرCapt. Kareem Al-Ashry يستحق الثقة والتقديرCapt. Kareem Al-Ashry يستحق الثقة والتقديرCapt. Kareem Al-Ashry يستحق الثقة والتقديرCapt. Kareem Al-Ashry يستحق الثقة والتقدير

مشاهدة أوسمتي

إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى Capt. Kareem Al-Ashry إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى Capt. Kareem Al-Ashry
Capt. Kareem Al-Ashry Capt. Kareem Al-Ashry غير متواجد حالياً
][ مدير فيرتشوال فلاي انجن ][
المتميزين

الصورة الرمزية Capt. Kareem Al-Ashry

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 16
تم شكره 6 مرة في 5 مشاركة
Capt. Kareem Al-Ashry يستحق الثقة والتقديرCapt. Kareem Al-Ashry يستحق الثقة والتقديرCapt. Kareem Al-Ashry يستحق الثقة والتقديرCapt. Kareem Al-Ashry يستحق الثقة والتقديرCapt. Kareem Al-Ashry يستحق الثقة والتقديرCapt. Kareem Al-Ashry يستحق الثقة والتقديرCapt. Kareem Al-Ashry يستحق الثقة والتقديرCapt. Kareem Al-Ashry يستحق الثقة والتقديرCapt. Kareem Al-Ashry يستحق الثقة والتقديرCapt. Kareem Al-Ashry يستحق الثقة والتقديرCapt. Kareem Al-Ashry يستحق الثقة والتقدير
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى Capt. Kareem Al-Ashry إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى Capt. Kareem Al-Ashry
افتراضي رد: [18ديسمبر] إمتحان الأبروتش في مطار القاهره الدولي

الأخ الكريم عمرو
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

أولا : أحب اعتذرلك أمام الجميع عن اللي حصل في مطار القاهرة اليوم 15-12-2008
وبالأخص اللي حصل مع رحلة الطيران
MSR753
واللي أنا كنت طايرها

ولاكن انا عاتب عليك في حاجة بصراحه ان انا كلمتك على كايرو تاور وانت مرديتش عليا غير بعدها ب 20 دقيقه تقريبا وده اللي حسسني ان مفيش حد اصلا واني لوحدي في المطار واعتمدت ساعتها على الاي اف ار بتاع الرحلة بتاعتي للوصول لمطار اسكندرية وانت لحقتني قبل ما اعمل تيك اوف وانا استجبت ليك بالغاء الرحلة و إعادتها مرة أخرى وكمان بكرر أسفي للخطأ اللي حصل ده للسوبرفايزر كمان واحب اقولة انه كان خطأ غير مقصود

وأحب اسألك على حاجة حصلت خلال الرحلة
لما انا سألتك
CAIRO TWR, REQUESTING HDG FOR NEXT WAYPOINT AS FILED , MSR753
انت مرديتش عليا غير لما قولتلك
CAIRO TWR, DO U COPY ? , MSR753
ساعتها قولتلي
MSR753, U R OUT OF MY AIR SPACE
السؤال هنا
مش كان لازم تقولي اني حخرج من مجالك الجوي وتقولي اني احول على المجال الجوي التاني اللي بعده ولا لأ ؟

أرجو الرد على سؤالي وشاكر ليك وأسف مرة اخرى ليك وللسوبر فايزر

Capt. Kareem Al-Ashry غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس