قديم 11-03-2011, 08:57 AM  
  مشاركة [ 1 ]
الصورة الرمزية rfohk
rfohk rfohk غير متواجد حالياً
الصقر المصرى

شكر غيره: 0
تم شكره 12 مرة في 4 مشاركة
rfohk يستحق الثقة والتقديرrfohk يستحق الثقة والتقديرrfohk يستحق الثقة والتقديرrfohk يستحق الثقة والتقديرrfohk يستحق الثقة والتقديرrfohk يستحق الثقة والتقديرrfohk يستحق الثقة والتقديرrfohk يستحق الثقة والتقديرrfohk يستحق الثقة والتقديرrfohk يستحق الثقة والتقديرrfohk يستحق الثقة والتقدير
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى rfohk
rfohk rfohk غير متواجد حالياً
الصقر المصرى

الصورة الرمزية rfohk

مشاهدة ملفه الشخصي
تم شكره 12 مرة في 4 مشاركة
rfohk يستحق الثقة والتقديرrfohk يستحق الثقة والتقديرrfohk يستحق الثقة والتقديرrfohk يستحق الثقة والتقديرrfohk يستحق الثقة والتقديرrfohk يستحق الثقة والتقديرrfohk يستحق الثقة والتقديرrfohk يستحق الثقة والتقديرrfohk يستحق الثقة والتقديرrfohk يستحق الثقة والتقديرrfohk يستحق الثقة والتقدير
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى rfohk
افتراضي معلومات عن هندسة الطيران فى مصر

السلام عليكم ورحمة اللة وبركاتة :

انا ليا واحد قريبى دلوقتى فى اعدادى هندسة الثقافة والعلوم فى اكتوبر
هل ممكن يحول لاكاديمية هندسة الطيران ( امبابة سابقا )

1- ماهى مصاريف الاكاديمية ؟

2- اين مكان الاكاديمية الان - وما هى النسبة المطلوبة منة اثناء انتقالة من 6 اكتوبر ؟

3- هل هناك اختبارات او شروط للاتحاق بالاكاديمية ؟ وماهى ؟

4- هل الدراسة صعبة فى الاكاديمية

5- اية هى اقسام الاكاديمية ؟

وماهو افضل قسم من وجهة نظرك من حيث الدراسة والتوظيف والاحتياج لة فى شركات الطيران .
وشكرا

التوقيع  rfohk
الصقر المصرى
rfohk غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 11-03-2011, 11:24 PM  
  مشاركة [ 2 ]
omarhs omarhs غير متواجد حالياً
كابتن طيار اول

تم شكره 6 مرة في 4 مشاركة
omarhs يستحق الثقة والتقديرomarhs يستحق الثقة والتقديرomarhs يستحق الثقة والتقديرomarhs يستحق الثقة والتقديرomarhs يستحق الثقة والتقديرomarhs يستحق الثقة والتقديرomarhs يستحق الثقة والتقديرomarhs يستحق الثقة والتقديرomarhs يستحق الثقة والتقديرomarhs يستحق الثقة والتقديرomarhs يستحق الثقة والتقدير
omarhs omarhs غير متواجد حالياً
كابتن طيار اول

مشاهدة ملفه الشخصي
تم شكره 6 مرة في 4 مشاركة
omarhs يستحق الثقة والتقديرomarhs يستحق الثقة والتقديرomarhs يستحق الثقة والتقديرomarhs يستحق الثقة والتقديرomarhs يستحق الثقة والتقديرomarhs يستحق الثقة والتقديرomarhs يستحق الثقة والتقديرomarhs يستحق الثقة والتقديرomarhs يستحق الثقة والتقديرomarhs يستحق الثقة والتقديرomarhs يستحق الثقة والتقدير
افتراضي رد: معلومات عن هندسة الطيران فى مصر

بص يا غالي انا مش عارف معلومات عن هندسة طيران بس الي اقدر اقولهولك ان بصراحة مستقبلها في مصر مش كويس
omarhs غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 05-09-2011, 09:06 PM  
  مشاركة [ 3 ]
الكابتن محمد رفعت الكابتن محمد رفعت غير متواجد حالياً
مخالف قوانين المنتدى

تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
الكابتن محمد رفعت مازال في بداية الطريق
الكابتن محمد رفعت الكابتن محمد رفعت غير متواجد حالياً
مخالف قوانين المنتدى

مشاهدة ملفه الشخصي
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
الكابتن محمد رفعت مازال في بداية الطريق

بص يا غالي الاكاديميه السنه دي من حوالي 70 الف دولار امريكي
والدراسه عاديه كله علي حسب مجهودك و تعبك
طيران . اجهزه لاسلكي .. هندسه طيران
وعمومن الدراسه في مصر زي الزفت وانتا حاول تسافر برا عشام هتوفر فلوس كتير وو شهادات اعلي و التوظيف اسهل و الدراسه متقدمه شويه
لو عايز تتصل معايا
[email protected]
or @ facebook :_
Nicht unterstأ¼zter Browser | Facebook
الكابتن محمد رفعت غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 06-09-2011, 02:06 AM  
  مشاركة [ 4 ]
الصورة الرمزية يا رب عايز ابقى طيار
يا رب عايز ابقى طيار يا رب عايز ابقى طيار غير متواجد حالياً
الامتياز

شكر غيره: 2
تم شكره 11 مرة في 9 مشاركة
يا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقدير
يا رب عايز ابقى طيار يا رب عايز ابقى طيار غير متواجد حالياً
الامتياز

الصورة الرمزية يا رب عايز ابقى طيار

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 2
تم شكره 11 مرة في 9 مشاركة
يا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقديريا رب عايز ابقى طيار يستحق الثقة والتقدير

بص يا غالي الاكاديميه السنه دي من حوالي 70 الف دولار امريكي
والدراسه عاديه كله علي حسب مجهودك و تعبك
طيران . اجهزه لاسلكي .. هندسه طيران
وعمومن الدراسه في مصر زي الزفت وانتا حاول تسافر برا عشام هتوفر فلوس كتير وو شهادات اعلي و التوظيف اسهل و الدراسه متقدمه شويه
لو عايز تتصل معايا
Nicht unterstأ¼zter Browser | Facebook

يعنى مش حرام عليك تظلم الاكاديمية المصرية لعلوم الطيران انها كلية عريقة منذ عام 1932 وبها من الخبرات والكوادر التعليمية و قدرات نفاثة و مبلغ السبعين الف دولار هذا خاص بدراسة الطيران يعنى تتخرج طيار وليس مهندس كما يطلب السائل وموقع الاكاديمية الان فى طريق الواحات وهى تمتلك مطار السادس من اكتوبر بالكامل حيث يبعد مسافة 42 عن اقرب نقطة حيوية و هيا ميدان الرماية و هذا الموقع الاليكترونى للاكاديمية و به جميع الاسعار الخاصة بالدورات https://www.eaaegypt.com/indexa.htm
يا رب عايز ابقى طيار غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
أكاديميات ومدارس الطيران Academic School