قديم 19-10-2007, 01:15 AM  
  مشاركة [ 1 ]
marospy marospy غير متواجد حالياً
...

شكر غيره: 0
تم شكره 8 مرة في 7 مشاركة
marospy يستحق الثقة والتقديرmarospy يستحق الثقة والتقديرmarospy يستحق الثقة والتقديرmarospy يستحق الثقة والتقديرmarospy يستحق الثقة والتقديرmarospy يستحق الثقة والتقديرmarospy يستحق الثقة والتقديرmarospy يستحق الثقة والتقديرmarospy يستحق الثقة والتقديرmarospy يستحق الثقة والتقديرmarospy يستحق الثقة والتقدير
marospy marospy غير متواجد حالياً
...

مشاهدة ملفه الشخصي
تم شكره 8 مرة في 7 مشاركة
marospy يستحق الثقة والتقديرmarospy يستحق الثقة والتقديرmarospy يستحق الثقة والتقديرmarospy يستحق الثقة والتقديرmarospy يستحق الثقة والتقديرmarospy يستحق الثقة والتقديرmarospy يستحق الثقة والتقديرmarospy يستحق الثقة والتقديرmarospy يستحق الثقة والتقديرmarospy يستحق الثقة والتقديرmarospy يستحق الثقة والتقدير
Shai الكمبيوتر ارجو الرد

اولا انا حتكلم عن نفسى و ارجو من كل من يشاهد الموضوع يسيب رد و لو بسيط

اولا السلام عليكم و رحمته الله

انا كنت عايز اقولكو انو الكمبيوتر ده حرامى انا مبقاش عندى صحاب بسبب الكمبيوتر و اصبحت عاجز عن التفوق فى المدرسة بسبب الكمبيوتر فهو اصبح كل وقتى يعنى انا ادمنتو (لا استطيع ان افارقه)
و كمان ده غير انو بيخربلى العلاقات الاسرية و مبئاش عندى اصدقاء خالصصصصص معلش بس ده بسبب النت و الطيران و الشركات التى تدعى اها ستعطيك فلوس على النت و انا نت عامل مشاركة بالموضوع ده فى منتدى الانترنت بس دلوقتى ندمت لانو لو واحد حصلو ذى ما حصلى بسببى انا حتئزم اكتر من دلوائتى انا بقيت عايش وحييييييييييد انا و الكمبيوتر انا و انا بكتب الموضوع ده كنت ابكى و انا عمرى صغير 13 سنة و دلوقتى بقيت كئيب لانى لا اريد ان اجلس على الكمبيوتر بعد الان و لكن فى نفس الوقت لا استطيع لأنو ضيعلى كل بديل عنو مثل اسرتى و اصدقائى و رياضتى و تفوقى فى المدرسة و هواياتى و كل شيىء لدرجة انو انا بقت بتجيلى فكرة الانتحار بس لحد الان استطيع اتغلب عليها ببعض الذكريات الجميلة بس ليه انا احب الكمبيوتر لأنو فى كل شىء احبه و لا ينقد كلامى فانا احب الطيران و وجدته و احب اللعب و وجدته والافلام و الخ
و رجاء ارجو من اعضاء المنتدى ان يصبحو اصدقائى الان و يمنع النشر بتاتا بس ياريت تستفيدو و تقولولى استفدتو ايه و اسف على الاطالة
marospy غير متواجد حالياً  
قديم 19-10-2007, 02:03 AM  
  مشاركة [ 2 ]
الصورة الرمزية Sr.Flight Attendant
Sr.Flight Attendant Sr.Flight Attendant غير متواجد حالياً
][ Ahmed Mousa ][
مؤسس
الضيافة الجوية وسلامة المقصورة

تم شكره 59 مرة في 28 مشاركة
Sr.Flight Attendant يستحق الثقة والتقديرSr.Flight Attendant يستحق الثقة والتقديرSr.Flight Attendant يستحق الثقة والتقديرSr.Flight Attendant يستحق الثقة والتقديرSr.Flight Attendant يستحق الثقة والتقديرSr.Flight Attendant يستحق الثقة والتقديرSr.Flight Attendant يستحق الثقة والتقديرSr.Flight Attendant يستحق الثقة والتقديرSr.Flight Attendant يستحق الثقة والتقديرSr.Flight Attendant يستحق الثقة والتقديرSr.Flight Attendant يستحق الثقة والتقدير
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى Sr.Flight Attendant
Sr.Flight Attendant Sr.Flight Attendant غير متواجد حالياً
][ Ahmed Mousa ][
مؤسس
الضيافة الجوية وسلامة المقصورة

الصورة الرمزية Sr.Flight Attendant

مشاهدة ملفه الشخصي
تم شكره 59 مرة في 28 مشاركة
Sr.Flight Attendant يستحق الثقة والتقديرSr.Flight Attendant يستحق الثقة والتقديرSr.Flight Attendant يستحق الثقة والتقديرSr.Flight Attendant يستحق الثقة والتقديرSr.Flight Attendant يستحق الثقة والتقديرSr.Flight Attendant يستحق الثقة والتقديرSr.Flight Attendant يستحق الثقة والتقديرSr.Flight Attendant يستحق الثقة والتقديرSr.Flight Attendant يستحق الثقة والتقديرSr.Flight Attendant يستحق الثقة والتقديرSr.Flight Attendant يستحق الثقة والتقدير
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى Sr.Flight Attendant
افتراضي رد: الكمبيوتر ارجو الرد

نحن بالفعل اصدقائك وصداقة اعضاء المنتدى لا تكتفي على النت
بل نخرج سويا وصداقتنا مترابطة
المشكلة دي كلنا وقعنا فيها في عمرك
انا من الناس اللي كنت اجلس 13 ساعة على النت
بس مع الايام قدرت ادير وقتي ونجحت الحمدلله مع انو لسة بجلس على النت كتير
ومش انا ولا انتا بس بنعمل كدا
حاليا الكمبيوتر اصبح جزء من حياة كل الناس
واللي مايستدخموش يكون جاهل
نصيحتي ليك لا تيأس
وارجع تاني مع اصحابك بس حاول تدير وقتك
وانا معاك في كل لحظة

تحياتي لك
التوقيع  Sr.Flight Attendant

لايسمح بنقل او نسخ مواضيعي والاستفادة منها تجارياً بأي حال من الاحوال
Sr.Flight Attendant غير متواجد حالياً  
قديم 19-10-2007, 05:34 AM  
  مشاركة [ 3 ]
الصورة الرمزية Abo zeyad
Abo zeyad Abo zeyad غير متواجد حالياً
عبدالرحمن المقيرن

تم شكره 3 مرة في 3 مشاركة
Abo zeyad يستحق الثقة والتقديرAbo zeyad يستحق الثقة والتقديرAbo zeyad يستحق الثقة والتقديرAbo zeyad يستحق الثقة والتقديرAbo zeyad يستحق الثقة والتقديرAbo zeyad يستحق الثقة والتقديرAbo zeyad يستحق الثقة والتقديرAbo zeyad يستحق الثقة والتقديرAbo zeyad يستحق الثقة والتقديرAbo zeyad يستحق الثقة والتقديرAbo zeyad يستحق الثقة والتقدير
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى Abo zeyad إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى Abo zeyad
Abo zeyad Abo zeyad غير متواجد حالياً
عبدالرحمن المقيرن

الصورة الرمزية Abo zeyad

مشاهدة ملفه الشخصي
تم شكره 3 مرة في 3 مشاركة
Abo zeyad يستحق الثقة والتقديرAbo zeyad يستحق الثقة والتقديرAbo zeyad يستحق الثقة والتقديرAbo zeyad يستحق الثقة والتقديرAbo zeyad يستحق الثقة والتقديرAbo zeyad يستحق الثقة والتقديرAbo zeyad يستحق الثقة والتقديرAbo zeyad يستحق الثقة والتقديرAbo zeyad يستحق الثقة والتقديرAbo zeyad يستحق الثقة والتقديرAbo zeyad يستحق الثقة والتقدير
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى Abo zeyad إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى Abo zeyad

عزيزي إنت مكبر الموضوع ليه .. هو مش بالحجم اللي يخليك تفكر بالانتحار والعياذ بالله
انا شخصياً مدمن كمبيوتر وانترنت وأشتغل على الكمبيوتر من أول ما طلع ويندوز 95
صحيح انه ياخذ من وقتي كثير .. ولكن في كنترول وفي وقت اجلس فيه مع اصحابي ..
لا وأزيدك من الشعر بيت .. أصحابي الآن اكلمهم من النت .. الحياة أصبحت ألكترونية
قرية صغيرة .. وأنا من رأيي إنك تهتم لأوقات الصلاة وما تخلي الكمبيوتر يلهيك عنها ..
وإنت في الآخر بتلقى نفسك شوي شوي تخفف من جلوسك على الكمبيوتر لأن دوام الحال من المحال ..
لا تزعل ولا تتضايق أوكي ... بارك الله فيك ..
Abo zeyad غير متواجد حالياً  
قديم 19-10-2007, 06:24 AM  
  مشاركة [ 4 ]
جارة الوادي جارة الوادي غير متواجد حالياً
أميرة المنتدى

تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
جارة الوادي له تواجد مميز في خط الطيران
جارة الوادي جارة الوادي غير متواجد حالياً
أميرة المنتدى

مشاهدة ملفه الشخصي
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
جارة الوادي له تواجد مميز في خط الطيران

لايمكنني التعليق لأنك طرحت مشكلتك على الملأ ! ! !

والنصيحة في هذا الحال تصبح فضيحة
التوقيع  جارة الوادي
جارة الوادي غير متواجد حالياً  
موضوع مغلق

الكلمات الدلالية (Tags)
الرد, الكمبيوتر, ارجو
القسم العام