موضوع مغلق

قديم 05-08-2012, 11:51 AM  
  مشاركة [ 1 ]
الصورة الرمزية عبدالرحمن صبري
عبدالرحمن صبري عبدالرحمن صبري غير متواجد حالياً
الدرجة الاولى

شكر غيره: 1
تم شكره 7 مرة في 5 مشاركة
عبدالرحمن صبري يستحق الثقة والتقديرعبدالرحمن صبري يستحق الثقة والتقديرعبدالرحمن صبري يستحق الثقة والتقديرعبدالرحمن صبري يستحق الثقة والتقديرعبدالرحمن صبري يستحق الثقة والتقديرعبدالرحمن صبري يستحق الثقة والتقديرعبدالرحمن صبري يستحق الثقة والتقديرعبدالرحمن صبري يستحق الثقة والتقديرعبدالرحمن صبري يستحق الثقة والتقديرعبدالرحمن صبري يستحق الثقة والتقديرعبدالرحمن صبري يستحق الثقة والتقدير
الدرجة الاولى

مشاهدة ملفه الشخصي
عبدالرحمن صبري يستحق الثقة والتقديرعبدالرحمن صبري يستحق الثقة والتقديرعبدالرحمن صبري يستحق الثقة والتقديرعبدالرحمن صبري يستحق الثقة والتقديرعبدالرحمن صبري يستحق الثقة والتقديرعبدالرحمن صبري يستحق الثقة والتقديرعبدالرحمن صبري يستحق الثقة والتقديرعبدالرحمن صبري يستحق الثقة والتقديرعبدالرحمن صبري يستحق الثقة والتقديرعبدالرحمن صبري يستحق الثقة والتقديرعبدالرحمن صبري يستحق الثقة والتقدير
افتراضي هل يمكن ان اشغل fsx بكارت شاشة ati radeon hd 6770 ويروسيسورضعيف

بسم الله الرحمن الرحيم

ارجو ان تفيدوني
انا جبت ati radeon hd 6770 من شركة xfx

لكن عندي بروسيسر intel pentium 4 3.20 هو كان حلو مع كارت الشاشة القديم geforce 9400gt لكن اردت تنزيل hatem AI traffic فلم يستطيع تشغيلها فهل يجب اجيب بروسيسر جديد و لو لازم ايه رايكم في core 2 duo عشان يشغل hatem traffic

شكرا
التوقيع  عبدالرحمن صبري
عبدالرحمن صبري غير متواجد حالياً  
قديم 05-08-2012, 02:37 PM  
  مشاركة [ 2 ]
الصورة الرمزية vergil
vergil vergil غير متواجد حالياً
Captain Amjad~

شكر غيره: 3
تم شكره 3 مرة في 3 مشاركة
vergil يستحق الثقة والتقديرvergil يستحق الثقة والتقديرvergil يستحق الثقة والتقديرvergil يستحق الثقة والتقديرvergil يستحق الثقة والتقديرvergil يستحق الثقة والتقديرvergil يستحق الثقة والتقديرvergil يستحق الثقة والتقديرvergil يستحق الثقة والتقديرvergil يستحق الثقة والتقديرvergil يستحق الثقة والتقدير
vergil vergil غير متواجد حالياً
Captain Amjad~

الصورة الرمزية vergil

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 3
تم شكره 3 مرة في 3 مشاركة
vergil يستحق الثقة والتقديرvergil يستحق الثقة والتقديرvergil يستحق الثقة والتقديرvergil يستحق الثقة والتقديرvergil يستحق الثقة والتقديرvergil يستحق الثقة والتقديرvergil يستحق الثقة والتقديرvergil يستحق الثقة والتقديرvergil يستحق الثقة والتقديرvergil يستحق الثقة والتقديرvergil يستحق الثقة والتقدير

اخوي لازم تكون كل مواصفات جهازك متكاملة علشان تنعم بمحاكاة سلسة ورائعة ..
بالنسبة للمعالج لديك ضعيف ..
انصحك بمعالج i5 او i7 على حسب امكانياتك ..
التوقيع  vergil
*~

vergil غير متواجد حالياً  
قديم 07-08-2012, 09:35 AM  
  مشاركة [ 3 ]
taentheboss taentheboss غير متواجد حالياً
عضو خط الطيران

شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
taentheboss يستحق الثقة والتقديرtaentheboss يستحق الثقة والتقديرtaentheboss يستحق الثقة والتقديرtaentheboss يستحق الثقة والتقديرtaentheboss يستحق الثقة والتقديرtaentheboss يستحق الثقة والتقديرtaentheboss يستحق الثقة والتقديرtaentheboss يستحق الثقة والتقديرtaentheboss يستحق الثقة والتقديرtaentheboss يستحق الثقة والتقديرtaentheboss يستحق الثقة والتقدير
taentheboss taentheboss غير متواجد حالياً
عضو خط الطيران

مشاهدة ملفه الشخصي
شكر غيره: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
taentheboss يستحق الثقة والتقديرtaentheboss يستحق الثقة والتقديرtaentheboss يستحق الثقة والتقديرtaentheboss يستحق الثقة والتقديرtaentheboss يستحق الثقة والتقديرtaentheboss يستحق الثقة والتقديرtaentheboss يستحق الثقة والتقديرtaentheboss يستحق الثقة والتقديرtaentheboss يستحق الثقة والتقديرtaentheboss يستحق الثقة والتقديرtaentheboss يستحق الثقة والتقدير

شوف يا صاحبي عشان نخلص من الاول لما اتصنع المحاكي اكس كان لسة الكور 2 ديو جديد و في اوائل اختراعته

انا عندي جهاز امكانيه كويسة مش جبارة اوي و مشغل المحاكي اكس كويس جدا عشان ما تقلقش من الناحية المادية

شوف كمل علي كارت الشاشة الجديد ده و هات كور 2 ديو يكون 3 جيجا او اكتر

و رامات زي ما تحب بس ال 4 جيجا سعرها حلو اوي (انا من مصر و سعرها 240 جنيه حسب المكان اللي حضرتك منه بردو)

و انا كنت عملت كيسة كاملة من الحاجات اللي فوق + مازربود و الحاجات التانية ب 2000 جنية و بتشغل المحاكي اكس كويس جدا انا عاملها high graphics كمان

لو في اي حاجة راسلني لاني للاسف قليل المتابغة للمواضيغ اللي برد فيها

بالتوفيق
taentheboss غير متواجد حالياً  
قديم 08-08-2012, 02:23 AM  
  مشاركة [ 4 ]
الدرجة الاولى

الدرجة الاولى

مشاهدة ملفه الشخصي

اخوي لازم تكون كل مواصفات جهازك متكاملة علشان تنعم بمحاكاة سلسة ورائعة ..
بالنسبة للمعالج لديك ضعيف ..
انصحك بمعالج i5 او i7 على حسب امكانياتك ..

شوف يا صاحبي عشان نخلص من الاول لما اتصنع المحاكي اكس كان لسة الكور 2 ديو جديد و في اوائل اختراعته

انا عندي جهاز امكانيه كويسة مش جبارة اوي و مشغل المحاكي اكس كويس جدا عشان ما تقلقش من الناحية المادية

شوف كمل علي كارت الشاشة الجديد ده و هات كور 2 ديو يكون 3 جيجا او اكتر

و رامات زي ما تحب بس ال 4 جيجا سعرها حلو اوي (انا من مصر و سعرها 240 جنيه حسب المكان اللي حضرتك منه بردو)

و انا كنت عملت كيسة كاملة من الحاجات اللي فوق + مازربود و الحاجات التانية ب 2000 جنية و بتشغل المحاكي اكس كويس جدا انا عاملها high graphics كمان

لو في اي حاجة راسلني لاني للاسف قليل المتابغة للمواضيغ اللي برد فيها

بالتوفيق

شكرا على ردكم ان شاء الله اجيب i3 لان الميزانية محدودة
عبدالرحمن صبري غير متواجد حالياً  
موضوع مغلق
الدعم الفني - طلبات واستفسارات