العودة   :: Flying Way :: > المدونات > أسـ(A)ـيرة
تحديث الصفحة لا ثقة بعد اليوم ولا طيبة قلب ولا غباء ..
الملاحظات

تقييمك لهذه المشاركة

لا ثقة بعد اليوم ولا طيبة قلب ولا غباء ..

الاضافة 31-10-2009 في 07:10 AM بواسطة أسـ(A)ـيرة

لا اله الا الله محمد رسول الله
نشر في غير مصنف
المشاهدات 4406 التعقيبات 2
مجموع التعليقات 2

التعقيبات

1. Old Comment
    الصورة الرمزية أوتار ممزقة
    مجبورة
    احنا مش بنعامل الناس بمعاملتهم ولا بأخلاقهم
    احنا بنعاملهم بأخلاقنا
    وكل اللى ذكرتيه عن صديقات عادى والله ياما شفنا
    لكن اعمل الخير وارميه البحر
    فى يوم وأنا كنت مقيمة بالمدينة الجامعية وكان معى طالبة باعدادى صيدلة وأنا كنت فى السنة الثالثة بالهندسة كانت أختى اللى بالصيدلية دووم تخرج وكان أهلها يتصلون وهى مش موجودة كنت برد عليهم وأقول مش موجودة وتهاوشت معى بعنف مشان قلت للمشرفة هى تخرج ومش موجودة والله جرحتنى كتير بكلامها وفى يوم بعد نتيجة الترم الاول هى شالت مادتين
    ورجعت المدينة الجامعية لاقتها فى دنيا غير الدنيا مستلقية على فراشها وتنظر للسقف بطريقة مش طبيعية وبتعطينى خطاب اسلمه لاهلها وطلبت منى ما اقراه لكن قلقت وفتحته لاقيت كتبت انها انتحرت وفعلا وجدت عبوات حبوب كتير مرمية بالارض كنت بطلب اسعاف المدينة الجامعية رفضت وطلبت انى ما اعلم احد حتى لا يصير تحقيقات واهلها يعلموا حملتها بين يدى وحاولت ما حدا يشوفنى من اشراف المدينة وذهبنا للمستشفى العام وهناك لما شافت غسيل المعدة كيف جرت وكانت تصرخ بالشارع جريت وراها وحملتها بعنف ولطمتها على وجهها ورجعت بيها المستشفى وسوت غسيل معدة وكنت أرعاها وتركت مذاكرتى وما ذهبت للكلية كم يوم مشانها
    والله فى الآخر ما شكرتنى منعها كبريائها تشكرنى لكن الاجر عند الله
    الدنيا لسه بخير مجبورة
    ولسه فيه ناس طيبين
    الاضافة 31-10-2009 في 09:58 AM بواسطة أوتار ممزقة أوتار ممزقة غير متواجد حالياً
  2. Old Comment
    احبب فى الله وابغض فى الله.....وخليها على الله
    مش انتى نيتك سليمة انشاء الله اتركيها لة
    الاضافة 31-10-2009 في 11:30 AM بواسطة عصام اسماعيل عصام اسماعيل غير متواجد حالياً

الساعة الآن 07:39 AM.