:: Flying Way :: - المحادثة بين lookhere و {yasmeen}

المحادثة بين lookhere و {yasmeen}
عرض رسائل الزوار 11 إلى 20 من 27
  1. {yasmeen}
    16-07-2009 01:21 AM
    {yasmeen}
    ههههههههههه

    يخرب عقلك ضحكتنى

    والله صدقت هو فعلا كدا

    بس بجد مستفذ جدا

    ياريته كان فضل شوية كمان كان ياخد اللى فيه النصيب اكتر

    بس هو شوية كدا ويجى تانى

    تعددديل
  2. lookhere
    16-07-2009 01:12 AM
    lookhere
    هههههههههههههههه
    تسلمي انتي وسمر
  3. {yasmeen}
    16-07-2009 12:59 AM
    {yasmeen}
    تعديل تعديل

    تمووية هههههههه
  4. lookhere
    16-07-2009 12:57 AM
    lookhere
    هنعمل ايه بس يا ياسمين اكل العيش مر
    هههههههههههههههههه
  5. {yasmeen}
    15-07-2009 11:36 PM
    {yasmeen}
    هاى ياشريف ازيك

    والله يابنى الله يكون فى عونك من اللى بتشوفه

    بصراحة شفت مشاركة غريبة كدا

    بس هقولك ايه اللى يعيش ياما يشوف ناس زى دول واكتر

    انا ملاحظه حاجة غريبة فى الشخصية دى !!

    بس لما نشوف اخرتها مش عارفة ليه الناس مش تخليها فى نفسها

    سبحان والله من مصبرنا على الاشكال الغريبة دى
  6. {yasmeen}
    26-04-2009 04:26 AM
    {yasmeen}
    ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    ههههههههههههههههههههههههههههههههه

    المهم فى الموضوع انك لسه عايش والحمد لله

    وانا عشان سافرت اسكندرية منغير نوم وفضلت للساعة 11 الصبح بس منغير نوم واول لما رحت الفندق نمت زى القتيله وقولت ده انا هموت من قله النوم خلاص هههههههه

    وكنت حاسه بأرهاق غير طبيعى

    لا ده انت طلعت طرزان هههههههههههههه

    ماشاء الله عليك

    المهم حمدلله على السلامة ..
  7. lookhere
    26-04-2009 03:53 AM
    lookhere
    واخيرا نمتي في الشغل ومحدش قدر يصحيكي
    ( طبقي انتي بقا الكلام ده عليه والله بالحرف الواحد )
    هتخافي من السفر ولا ايه
  8. lookhere
    26-04-2009 03:52 AM
    lookhere
    وبعد مخلصتي استخسرتي تيجي الغردقه ومتروحيش اي جزيره وتنزلي الميه وتتفرجي علي روعه السمك والشعب قررتي تيجي علي نفسك وتتفسحي وتقضي يوم مهو علي راي المثل خربانه خربانه رجعتي من فسحه البحر الساعه 7 المغرب اتصل بيكي اكتر من اربعه قريب ليكي كل واحد فيهم زعلان انك نزلتي الغردقه ومقلتيش وكل واحد جهز وحضر الغدا هتعملي ايه هتزعلي حبيبك لا والف لا
    جيتي علي نفسك كمان شويه وقولتي اخد العربيه والف لفه سريعه عليهم خلصتي اللفه دي علي الساعه 11 بليل وانتي لسه منمتيش من يومين وتعبانه من البحر واللف
    اخيرا قررتي تنامي اتصلو عليكي لازم تكون في الشغل الساعه 1 الظهر وبدون اعزار
    قررتي تجهزي نفسك للسفر من جديد 9 ساعات كمان
    يدوب رجعتي من الساعه وحده بليل للساعه 10 الصبح قولتي لا كده حرام انا مشيفه قدامي انا لازم انام لقيتي اللي بيقولك مولود ابن خالتك اتوفي ولازم نرحله قبل متروحي الشغل
    انتي تقولي يجماعه مينفعش انا تعبانه
    وهما يقولو واحنا هنعمل ايه بس استحملي اليوم ده روحتي المشوار معاهم ورجعتي علي الشغل

  9. lookhere
    26-04-2009 03:51 AM
    lookhere
    الله يخليكي يا قمر
    انا اكيد وصلت بالسلامه والا مكنتش كلمتك دلوقتي
    اكيد انتي بتقولي سفر ايه اللي شريف خايف ومقلق منه ده هو عمره مسافر ولا ايه انا اقولك يا ستي
    لما تكوني نايمه الاربعاء الساعه 3 بليل وتصحي الخميس الساعه 6 الصبح وتسافري مشوار صغير بتاع ساعتين وتخلصي طلباتك في 6 ساعات وترجعي الساعه 7 بليل وتروحي الشغل منغير راحه وتخلصي شغلك الساعه 12 ويجيلك سفر مفاجئ للغردقه من الساعه 2 بليل وانتي اصلا منمتيش من امبارح غير 3 ساعات وتبدئي رحله سفر جديده بعربيه امانه في رقبتك وتعب بدني فزيع وتسوقي 9 ساعات علي طريق الهو والعربيات الاسكانيه عملين معاكي شغل يدوب وصلتي صليتي الجمعه خلصتي مشوارك في 4 ساعات عماله بقا تطوحي شمال ويمين مش قدره توقفي علي رجليكي وبعد مخلصتي
  10. {yasmeen}
    26-04-2009 03:00 AM
    {yasmeen}
    اولا الله يبارك فيك

    ثانيا ايه اخوكى الصغير دى انت هتصغر نفسك بالعافية هههههههه

    دول كلهم كام شهر هتعملى فيها لسه 15 سنه

    حمدلله على السلامة رجعت من سفرك

الساعة الآن 03:47 PM.
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2022, vBulletin Solutions Inc.
حق العلم والمعرفة يعادل حق الحياة للأنسان - لذا نحن كمسؤلين في الشبكة متنازلون عن جميع الحقوق
All trademarks and copyrights held by respective owners. Member comments are owned by the poster.
خط الطيران 2004-2022

 
Copyright FlyingWay © 2020