المحادثة بين loulaa و Zozza
عرض رسائل الزوار 1 إلى 8 من 8
  1. Zozza
    26-10-2009 05:15 PM
    Zozza
    لما نفتح الاميل نتكلم سوا ياتوتا اوكى وربنا يوفقك وهقوللك كل اليه انتى عيزاه
  2. loulaa
    26-10-2009 04:22 PM
    loulaa
    ممكن تقوليلى العنوان بالظبط بتاع مصر للطيران ؟
  3. Zozza
    26-10-2009 04:09 PM
    Zozza
    بصى انا قمت خلاص بص 2 صورة شخصية وصورة المؤهل وصورة شهادة الميلاد وصورة البطاقة الشخصية زى املعهد كدا كل ده معاه السى فى كلهم بيتقدموا فى يوم واحد
    لو عزتى اى حاجة قوليلى اوكى وبالتوفيق انتى اسمك ايه صح؟
  4. loulaa
    26-10-2009 03:18 PM
    loulaa
    انت رايحة القاهرة عشان تقدمى السى فى بتاعك لمصر للطيران ........ولا حتخلى حد يقدملك؟
    و الورق اللى مطلوب عايزينوا اول ما اقدم ولا اقدم السى فى الاول و بعد كدة لما يقبلوا حقدم الورق؟
  5. Zozza
    19-10-2009 02:30 AM
    Zozza
    اوك تمام ماتخفيش وسبيها على الله بس انا اليه متأكدة منو ان المعهد مش بيسيب اى حد درس فيه ابداحتى لو خلصتى بيتصلو بيكى ويقولولك فى شكرة طذا وطلبين وتعالى وخلال وانتى كمنا بتدرسى وكمان لو خلصتى واى شركة تانية طلبا بيبقا درستك فى املعهد بتأهلك اوى لاى شركة بيخدوكى لانك درسا وفهما فى المجال ده
    بس ابقى قوليلى الانتر فيو عبارة عن ايه بالظبط وقالولط ايه انا رحتوقبلتهم بس ماكنتش اعرف ان فى انتر فيو على طول انا كنت بحبسب اسأل وبس وبعدين وقتها قالتى تاعلى شكلك حلوو اعملك الانتر فيو انا الصراحةوقتها ماكنتش مستعدة قلت اأهل نفسى كويس واحضر نفسى ليهم وانا الحمد لله الانجلش تمام وقلت اخد لغة كمان واخلص دراسة الكلية مع انى نفسى ادخلو دلوقى بس اعمل ايه بقا لو قدرت اوفأ بين هنا واهنا هدخلو قريب ويمكن نبقا سوا
    قوليلى بس عملتى ايه بالظبط وانتى منين
    وعلى ضمنتى ادخليه ان شاء الله كفايا انهم اخدين توكيل البحرين يعنى ضمنى الشغل معاهم كدا لو شركةلبحرين عازت هتاخد من املعهد على طول فهمتى
    وبالتوفيق ان شاء الله
  6. loulaa
    18-10-2009 07:25 PM
    loulaa
    بجد يعنى من رايك انى ادرس هناك ....؟
  7. Zozza
    18-10-2009 04:11 PM
    Zozza
    قوليلى طيب عملتى ايه وقدمتى فيه ازاىوانتى منين
  8. loulaa
    16-10-2009 04:00 PM
    loulaa
    هاى انا كنت عايزة اسألك انا لو عايزة اشتغل في طيران الخليج اعمل اية ؟ و لازم ادخل معهد الضيافة ولا عادى ؟

الساعة الآن 05:06 PM.