المحادثة بين sara1988 و Hend
عرض رسائل الزوار 1 إلى 4 من 4
  1. Hend
    03-10-2008 11:47 PM
    Hend
    روحى ولو اتقبلتى ان شاء الله يعدوها هم اصلا مش بياخدوا اى ورق ولا اى حاجه غير لما تعدى التتستات
    لو هتروحى ياريت تروحى يوم 17 فى اول يوم
    وقوليلى عملتى ايه
  2. Hend
    02-10-2008 11:51 PM
    Hend
    ياسوسو مفيش حاجه اسمها هكسف نفسي متفكريش كده ابدا بس انا اسبابى انى مش هروح علشان التست بيكون صعب عليه ومدة الاسئله قليله لكن المواصفات فى الشكل وكده الحمد لله بس والله مخبيش عليكى برده بفكر اروح علشان جايز اعرف اعديه المرادى بس قبلها هكتب المعاد بالظبط هتصل بالفندق واتأكد منه لانى مش عاوزه اروح ومش الاقى انترفيو بس هو ده الموضوع قبلها بيوم هكتب على المنتدى لما اتصل بالفندق واعرف فعلا. حاجزين وله غيروا الحجز
  3. Hend
    01-10-2008 03:13 AM
    Hend
    حبيبتى انا بتأسف لانى مش عرفت ارد عليكى كل سنه وانتى طيبه موضوع اللبس والله انا كنت رايحه ببدله بنطلون وجت وده عادى على فكره مش هو ده اللى هينجحوكى علشانه فاانتى احرصى انك تروحى فورمال بس مش لازم جيب قصير اذا مكنتيش بتلبسى جيب
    وموضوع صورتك عالموقع انا مش عارفه والله مش بتتحمل معاكى ليه وزى ماقولتلك مش تقلقى يوم الانترفيو روحى وهيدخلوكى والله العظيم هتدخلى من غير ماحتى يبعتولك روحى فى المعاد اللى بعتهولى وان شاء الله تتوفقى بإذن الله
  4. Hend
    26-09-2008 05:39 AM
    Hend
    حبيبتى انا مش فاهمه موقع ايه اللى انتى مش عارفه تقدمى فيه ابعتيلى على الخاص بالتفصيل وانا افيدك ان شاء الله

الساعة الآن 11:27 AM.