:: Flying Way ::

:: Flying Way :: (https://www.flyingway.com/vb/index.php)
-   الوظائف - Job, Employment, Career fairs (https://www.flyingway.com/vb/forumdisplay.php?f=62)
-   -   اطلب مساعده حول وظيفة ضابط حركة تحميل بمصر للطيران (https://www.flyingway.com/vb/showthread.php?t=58085)

ipipipipip 13-01-2010 12:20 AM

رد: اطلب مساعده حول وظيفة ضابط حركة تحميل بمصر للطيران

ارجوكم حد يدلنى هل بيحللو فيرس c فى الكشف الطبى ولا لاء انا مقدم فى مطارالاسكندرية ارجو الافادة

سي بلبل 13-01-2010 08:38 PM

رابط ال4shared مش شغال

tood_alex 26-01-2010 06:48 AM

السلام عليكم يا شباب
أرجو منكم ان اللي دخل امتحان الانجليزي في وظيفة ضابط حركة يدينا فكرة عن نظام الامتحان ويقولنا الخطوات بالتفصيل واية اللي هيحصل معانا من بعد الامتحان لغاية منستلم الوظيفة اذا ربنا اراد لنا بيها
وانا عاجبني جدا فكرة المنتدي وبحي كل شخص قام بالاهتمام بالموضوع ورد وعرّف غيرة معلومة هو ممكن يكون محتاج يعرفها بالله عليكم اللي عنده معلومة ماينسي يكتبها وله جزيل الشكر أنا عندي امتحان يوم 2/2/2010 ومحتاج بجد لكل معلومة اتمني الرد في اسرع وقت

MR_G_B_W 26-01-2010 03:06 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tood_alex (المشاركة 854141)
السلام عليكم يا شباب

أرجو منكم ان اللي دخل امتحان الانجليزي في وظيفة ضابط حركة يدينا فكرة عن نظام الامتحان ويقولنا الخطوات بالتفصيل واية اللي هيحصل معانا من بعد الامتحان لغاية منستلم الوظيفة اذا ربنا اراد لنا بيها

وانا عاجبني جدا فكرة المنتدي وبحي كل شخص قام بالاهتمام بالموضوع ورد وعرّف غيرة معلومة هو ممكن يكون محتاج يعرفها بالله عليكم اللي عنده معلومة ماينسي يكتبها وله جزيل الشكر أنا عندي امتحان يوم 2/2/2010 ومحتاج بجد لكل معلومة اتمني الرد في اسرع وقت

أنا كمان عندى نفس الامتحان فى المنطقه الشماليه فى سيدى جاير الشيخ ان شاء الله الساعه 8 الصبح وعملينها بدرى قوى علشان الواحد يكون سقعان وصاحى بدرى ومش مركز يقوم كله يسقط ههههههههههههه ربنا يستر علينا

رامى مصطفى حافظ 31-01-2010 03:58 PM

با جماعة انا عندى امتحان انجليزى علشان وظيفة ضابط حركة ارجو حد بقول لى اى حاجة عن اسئلة الامتحان..... ويريت الى عندة اى معلومة عن امتحان الكمبيوتر والمقابلة الشخصية يقول لى ضرورى علشان الامتحان اتبقى عليه 5ابام

ايمن عصمت 10-02-2010 01:42 PM

بسم الله الرحمن الرحيم
انا امتحنت امتحان الانجليزى بخصوص ضابط حركة تحميل فى معهد القوات المسلحة والامتحان بيبقى تحديد مستوى ، واهم حاجة الكلمات لازم تكون عارف كلمات كثيرة ، ولاامتحان عبارة عن 66 جملة سماعى وعايزين تركيز جامد وبعد كدة 34 جملة اختيارى زى الاستماع وبيعتمدوا برده على الجرامر والكلمات بس الكلمات اكتر ، وربنا يوفق الجميع .
واذا فى حد عنده معلومات اذا فى امتحان كمبيوتر او لا ياريت يفيدنا .

3m.medo 10-02-2010 09:26 PM

يا جماعة انا عايز حد يكون شغال في الوظيفة دي في مصر للطيران ويقولنا مزاياها وعيوبها بردو وطبعا من حيث المرتبات وهل هي مرهقة فعلا لدرجة ان ممكن حد يسقط في الكشف الطبي بتاعها.
ارجو الرد بسرعة بلييييييييييز:qust:

peter 6120 23-10-2010 01:43 AM

حد يا جماعة يسمع عن شركة اسمها المصرية لخدمات الطيران ز و ياريت اى معلومات عنها لو سمحت انا بستفاد منكم كتير شكرا لكم

أحمد عارف 26-10-2010 05:03 PM

جزاك الله خيرا

الساعة الآن 09:44 AM.